نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

تاریخ احتمالی انتشار بازی Flipping Death اعلام شد

استودیو زوینک گیمز تاریخ تقریبی انتشار بازی ماجراجویی پلتفرمر Flipping Death را اعلام کرد.

بیش از یک سال پیش استودیو Zoink Games بازی Flipping Death را معرفی کرد و اظهار داشت که این بازی ماجراجویی پلتفرمر در بهار سال ۲۰۱۸ روانه بازار خواهد شد. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی Flipping Death در فصل بهار سال جاری منتشر نخواهد شد و تاریخ عرضه آن به ماه آگوست (مرداد-شهریور) تغییر کرده است.

استودیو زوینک گیمز در کنار اعلام تاریخ انتشار بازی Flipping Death تایید کرد که این بازی در زمان عرضه در دسترس کاربران ایکس‌باکس وان و پی سی نیز قرار خواهد گرفت. همچنین بازی Flipping Death تنها برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ به صورت فیزیکی عرضه می‌شود و وظیفه نشر نسخه فیزیکی بر عهده کمپانی Rising Star Games است. با اینکه تاریخ انتشار دقیق بازی مشخص نشده است، اما محدود کردن بازه زمانی انتشار بازی به ماه آگوست نشان از اعتماد به نفس توسعه‌دهندگان برای تکمیل فرآیند تولید بازی در یک زمان مشخص دارد.

اگر درباره این بازی اطلاع ندارید باید بگوییم که بازی Flipping Death داستان «پنی» را روایت می‌کند که باید برای حل پازل‌ها بین دنیای زندگان و مردگان جابه‌جا شود. همچنین این بازی از نظر جلوه‌های بصری شباهت زیادی به بازی Stick It To The Man دارد.

بازی Flipping Death برای انتشار در ماه آگوست برای پلتفرم‌های Nintendo Switch، PC، PS4 و Xbox One برنامه‌ریزی شده است. شما می‌توانید از طریق وب‌سایت آمازون نسخه فیزیکی بازی را پیش خرید کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده