// یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۹

نسخه فیزیکی بازی Max: The Curse of Brotherhood برای نینتندو سوییچ عرضه شد

بالاخره پس از گذشت چهار ماه از آغاز عرضه نسخه دیجیتالی بازی Max: The Curse of Brotherhood برای نینتندو سوییچ، همزمان با اتشار یک تریلر هیجان‌انگیز، نسخه فیزیکی آن به خرده‌فروشان تحویل داده شد.

استودیوهای StageClear Studios ،Wired Productions و Flashbulb Games در دی‌ماه ۹۶ (ماه ژانویه) اعلام کرده بودند که در کنار نسخه دیجیتال بازی Max: The Curse of Brotherhood که برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه شده بود، نسخه فیزیکی آن هم عرضه می‌شود. بالاخره پس از گذشت چند ماه از اعلام این خبر، نسخه فیزیکی این بازی به بازار راه پیدا کرد و همزمان با آن یک تریلر جدید از بازی رونمایی شد.

این تریلر عکس‌العمل‌های دو یوتیوبر کانال The Nintendo Power Couple یعنی فِلیا (Felia) و دنی (Danny) را نسبت به این بازی نشان می‌دهد. بازی Max: The Curse of Brotherhood یک بازی دو و نیم بعدی در سبک پلتفرمر است که همانطور که از نامش پیدا است، در آن یک کودک با استفاده از ماژیک خود سعی می‌کند برادرش Felix را نجات دهد.

لئو زولو (Leo Zullo)، مدیر عامل استودیوی Wired Productions، در رابطه با عرضه نسخه فیزیکی بازی گفت:

ما بسیار خوشحال هستیم که بالاخره موفق شدیم قدرت واقعی ماژیک را وارد مغازه‌های سراسر جهان کنیم. گرافیک بصری جذاب این بازی، خود گویای همه چیز است؛ اما با ادغام آن با سبک اکشن پلتفرمینگ کلاسیک، مکانیزم‌های منحصربه‌فرد بازی و صفحه نمایش لمسی نینتندو سوییچ، شما قادر خواهید بود تا بهترین ترکیب ممکن را در اختیار داشته باشید.

بازی Max: The Curse of Brotherhood در حال حاضر برای پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ عرضه شده است و از هم‌اکنون شما می‌توانید نسخه فیزیکی آن را در کنسول نینتندو سوییچ هم تجربه کنید. در ادامه می‌توانید تریلر جدید این بازی را مشاهده کنید.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده