نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۵

کارگردان و بازیگران God of War اطلاعاتی از ساخت این بازی به اشتراک گذاشتند

کوری بارلوگ، کریستوفر جاج، جرمی دیویس و دانیل بیسوتی در جشنواره فیلم ترایبکا صحبت‌هایی را درباره تجربه همکاری با یکدیگر برای تولید بازی God of War ارائه کردند.

مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، کوری بارلوگ، کارگردان بازی God of War به همراه تعدادی از بازیگران اصلی بازی در «جشنواره فیلم ترایبکا» (Tribeca Film Festival) در نیویورک صحبت‌هایی را درباره تولید این بازی تحسین‌شده ارائه کردند. توجه داشته باشید که امکان اسپویل بخش‌هایی از بازی God of War در متن زیر وجود دارد؛ بنابراین اگر نمی‌خواهید که بخش‌هایی از آن برایتان فاش شود، از مطالعه ادامه مطلب خودداری کنید.

God of War

  • کوری بارلوگ تایید کرد که پیش از ترک استودیو کریستال داینامیکس در سال ۲۰۱۳ قصد کارگردانی نسخه‌ای از مجموعه Tomb Raider را داشته است.
  • بارلوگ پیش از مشاهده نمرات بازی God of War ترس و استرس بسیار زیادی داشت.
  • بارلوگ برای دل خود بازی نمی‌سازد؛ او از ساخت بازی‌هایی که مردم را سرگرم کند، لذت می‌برد.
  • زمانی که کریستوفر جاج (Christopher Judge)، بازیگر نقش کریتوس بازی‌نامه را خواند، فکر نمی‌کرد که God of War یک بازی ویدیویی باشد و خیال کرد که این یک فیلم است. در واقع این پسر آقای جاج بود که متوجه شد بازی‌نامه مربوط به نسخه جدید بازی خدای جنگ است.
  • بسیاری به بارلوگ پیشنهاد داده بودند که به خاطر سادگی کار از یک بازیگر بزرگسال برای ایفای نقش پسربچه استفاده کند. ایشان بازیگران زیادی را ارزیابی کرد، اما اعمال سانی سولجیک (Sunny Suljic) به طرز شگفت‌انگیزی به بزرگسالان شباهت داشت؛ بنابراین بارلوگ تصمیم به انتخاب او برای ایفای نقش آترئوس گرفت. البته در آن زمان هنوز نام شخصیت آترئوس مشخص نشده بود.
  • دانیل بیسوتی (Danielle Bisutti)، بازیگر نقش فریا فکر می‌کرد که بازی‌نامه God of War مربوط به سریال «بازی تاج‌و‌تخت» (Game of Thrones) است. او نمی‌دانست این بازی‌نامه مربوط به بازی God of War است تا اینکه از استودیو سانتا مونیکا دیدن کرد.
  • بارلوگ خاطرنشان کرد که آزمون گزینش دانیل بیسوتی به قدری خوب بود که در پایان بهت‌زده شده بود.
  • جرمی دیویس (Jeremy Davies)، بازیگر نقش بالدر (رب‌النوع نور در اساطیر اسکاندیناوی) گفت که تجربه کاری او با کوری بارلوگ کاملا با بهترین تجربه‌اش از کار با کارگردانان بزرگی چون استیون اسپیلبرگ برابری می‌کند و همه این‌ها به نحوه برخورد او با بازیگران ارتباط دارد. بارلوگ می‌داند که چطور با بازیگران صحبت کند که به آنها اجازه می‌دهد کاملا احساس راحتی کنند.
  • کریستوفر جاج خاطرنشان کرد که در آغاز کار از اجرای جرمی دیویس سر در نمی‌آورد، اما پس از مدتی با خود گفت «وای خدای من!»، اجرای او معرکه است. او این تجربه را شبیه به یک کلاس درس عنوان کرد و آن را با کلمه «دینامیت» تشریح کرد.
  • جاج توضیح داد که در جریان تولید بازی بارلوگ هرگز بیش از اندازه مشغول نبود، هیچ‌گاه استرس زیادی نداشت و به هیچ‌وجه خودرای نبود. او با اعمال خود کاری کرد که همه فکر کنند نقش بااهمیتی دارند و به آنها نیاز است.
  • ایشان بیان کرد که نویسندگان بازی God of War هر روز در صحنه حضور داشتند که این مورد هنگام تولید فیلم‌ها و سریال‌ها اتفاق نمی‌افتد.

کوری بارلوگ در پایان این پنل که در جشنواره فیلم ترایبکا شهر نیویورک برگزار شد، احساساتی شد و گفت که نمی‌تواند به اندازه کافی سپاسگزار بازیگرانی باشد که نقش شخصیت‌هایشان در بازی God of War را بازی کردند.

بازی God of War پس از مدت‌ها انتظار نهایتا در تاریخ سی‌و‌یکم فروردین‌ماه (۲۰ آوریل) به صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 منتشر شد و هم توانست نظر منتقدان را به خود جلب کند و هم با استقبال خوب بازیکنان مواجه شد. این بازی در بررسی زومجی نمره ۹.۵ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

بازی God of War پکیجی کامل از بهترین عناصر دنیای بازی‌ها است. این بازی در تمامی زمینه‌ها فوق‌العاده عمل کرده است و یک کلاس درس واقعی برای سازندگان است. از اکشن بی‌نظیر بازی و صحنه‌های باشکوه بگیرید تا المان‌های نقش‌آفرینی و داستان‌سرایی جذاب. قبل از انتشار بازی، خیلی‌ها اعتقاد داشتند که این بازی دیگر همانند نسخه‌های گذشته نیست؛ بله، کاملا درست می‌گفتید، این بازی دیگر مثل گذشته نیست، بلکه شما با یک God of War بسیار بسیار بهتر، جذاب‌‌تر و عمیق‌تر طرف هستید که لحظه به لحظه آن شما را شگفت‌زده می‌کند.

شما می‌توانید سایر اخبار مرتبط با بازی God of War را در صفحه اختصاصی آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده