نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۵

سومین قسمت فیلم Annabelle در تابستان 2019 اکران خواهد شد

به‌تازگی یک اثر بی‌نام از مجموعه Conjuring در لیست آثار اکران تابستان کمپانی نیو لاین سینما قرار گرفت که حالا به‌طور قطعی مشخص شده که سومین قسمت فیلم Annabelle است.

هفته گذشته، یک اثر بی‌نام و نشان از سری فیلم The Conjuring (احضار) در لیست آثار اکران تابستانی کمپانی نیو لاین سینما (New Line Cinema) قرار گرفت که برای اکران در تاریخ ۳ جولای ۲۰۱۹ (۱۲ تیر ۱۳۹۸) تنظیم شده بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سایت خبری هالیوود ریپورتر گزارش جدیدی منتشر کرده که به‌طور قطعی مشخص شده این اثر بی‌نام و نشان، قسمت سوم سری فیلم Annabelle (آنابل) است. گری دوبرمن، نویسنده دو قسمت پیشین سری فیلم آنابل، قرار است در پروژه تولید این قسمت جدید، برای اولین بار کارگردانی را تجربه کند. همچنین گزارش شده که دوبرمن علاوه بر کارگردانی، نویسندگی فیلمنامه این قسمت را هم بر عهده دارد.

کمپانی اتومیک مانستر (Atomic Monster) که متعلق به جیمز وان است، به همراه کمپانی پیتر سفرن (Peter Safran Co) قرار است باری دیگر به‌عنوان تهیه کننده در این پروژه ظاهر شوند و قسمت سوم را تهیه کنندگی کنند. 

تا به امروز دنیای فوق‌العاده محبوب و البته ترسناک The Conjuring، شامل سری فیلم احضار به کارگردانی جیمز وان، اولین قسمت از مجموعه فرعی و اسپین آفی آنابل، فیلم Annabelle: Creation (آنابل: خلقت) و همچنین اسپین آف محبوب و مورد انتظار دیگر این مجموعه یعنی فیلم The Nun (راهبه) شده است. سال گذشته هم اعلام شد که کمپانی‌های سازنده این دنیای ترسناک سینمایی در حال طرح‌ریزی برنامه‌های خود هستند تا ساخت اسپین آف دیگری درباره شخصیت Crooked Man را که در فیلم The Conjuring 2 (احضار 2) حضور داشت آغاز کنند. از طرف دیگر هم جالب است بدانید که سومین قسمت از سری فیلم احضار هم در حال تولید و توسعه است.

جان آر. لئونتی هنرمندی بود که اولین قسمت سری فیلم آنابل را کارگردانی و در سال ۲۰۱۴ اکران کرد. این اثر که تنها ۶.۵ میلیون دلار بودجه ساخت در اختیار داشت، توانست در مدت زمان اکران خود، ۲۵۷ میلیون دلار از باکس آفیس سرتاسر دنیا کسب کند. دومین قسمت این مجموعه یعنی فیلم آنابل: خلقت توسط دیوید اف. سندبرگ کارگردانی و در سال ۲۰۱۷ اکران شده بود. این اثر بودجه‌ای ۱۵ میلیون دلاری در اختیار داشت و توانست ۳۰۶.۵ میلیون دلار از باکس آفیس سرتاسر دنیا کسب کند. 

گری دوبرمن اخیرا نویسندگی فیلمنامه فیلم راهبه را به اتمام رسانده است. این اثر قرار است در تاریخ ۷ سپتامبر سال جاری میلادی (۱۶ شهریور ۱۳۹۷) اکران شود. او در سال ۲۰۱۷، نویسندگی فیلمنامه اثر دیگری از کمپانی New Line Cinema یعنی فیلم It (آن) را که توانست موفقیت‌های بسیار زیادی را هم کسب کند، بر عهده داشت. وی همچنین در حال کار کردن و نوشتن فیلمنامه قسمت دوم این اثر ترسناک یعنی فیلم It: Chapter 2 (آن: قسمت دوم) هم هست.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده