نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

تصاویر جدیدی از فیلم Bohemian Rhapsody منتشر شد

شرکت فاکس قرن بیستم تصاویر جدیدی از فیلم حماسه کولی (Bohemian Rhapsody) با بازی رامی ملک منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت فاکس قرن بیستم تصاویر جدیدی از فیلم Bohemian Rhapsody را منتشر کرده است. در این فیلم رامی ملک، بازیگر نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب برای بازی در سریال Mr. Robot (مستر ربات)، قرار است نقش فردی مرکوری، خواننده مشهور گروه راک کوئین (Queen) را بازی کند. تمرکز این فیلم روی فردی مرکوری و داستان گروه کوئین خواهد بود و طبق این تصاویر که در نمایشگاه سینماکان امسال منتشر شده، شاهد گریم بسیار خوب ملک و دیگر بازیگران فیلم هستیم و به نظر می‌رسد که سازندگان فیلم توانسته‌اند به خوبی شخصیت‌های فیلم را به شکل اعضای گروه کوئین در بیاورند. علاوه بر دو تصویر منتشر شده توسط فاکس قرن بیستم، مجله امپایر نیز یک تصویر جدید از فیلم Bohemian Rhapsody منتشر کرده است. شما در ادامه می‌توانید این سه تصویر را مشاهده کنید:

Bohemian Rhapsody

Bohemian Rhapsody

Bohemian Rhapsody

همچنین ویدیویی از فیلم Bohemian Rhapsody نیز در پنل فاکس نمایش داده شده است که انتظار می‌رود به‌زودی اولین تریلر این فیلم مورد انتظار منتشر شود. ماه آذر سال گذشته، فاکس قرن بیستم اعلام کرد که برایان سینگر از سمت کارگردانی فیلم Bohemian Rhapsody برکنار شده است. تنها چند روز پس از این اتفاق، دکستر فلچر، کارگردانی فیلم Eddie the Eagle (ادی ایگل)، به‌عنوان جانشین سینگر در این فیلم معرفی شد. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده آنتونی مک‌کارتن، نویسنده فیلم The Theory of Everything (نظریه همه چیز)، بوده که برای نوشتن فیلمنامه این فیلم نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی نیز شده است.

رامی ملک در نقش فردی مرکوری، بن هاردی در نقش راجر تیلور، جوزف مازلو در نقش جان دیکن، گویلیم لی در نقش برایان می، لوسی بوینتون در نقش مری آستین، آلن لیچ در نقش پل پرنتر، آرون مک‌کاسکر در نقش جیم هاتن، آیدان گیلن در نقش جان رید، تام هولندر در نقش جیم بیچ و مایک مایرز در یک نقش نامشخص، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Bohemian Rhapsody حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌‌اند.

فیلم Bohemian Rhapsody قرار است در تاریخ ۲ نوامبر ۲۰۱۸ (۱۱ آبان ۱۳۹۷) اکران شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده