// شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۸

کمپانی TeamGroup از جدید‌ترین رم های خود رونمایی کرد

کمپانی TEAMGROUP به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان رم در جهان از جدید‌ترین محصولات خود با نام VULCAN TUF Gaming Alliance رونمایی کرده است.

کمپانی TeamGroup که یکی از برجسته‌ترین شرکت‌های تولید کننده‌ی حافظه‌های RAM در جهان است، به طور رسمی از جدید‌ترین محصولات خود که در خانواده‌ی رم‌های TUF Gaming Alliance هستند با نام VULCAN TUF Gaming Alliance رونمایی کرد که توسط یکی از شناخته‌شده‌ترین شرکت‌های تولیدکننده‌ی سخت‌افزارهای قدرتمند یعنی کمپانی ASUS مورد آزمایش و تست قرار گرفته‌اند.

همانند مدل‌های قبلی T-Force Dark ROG DDR4 و T-Force Nighthawk این محصولات جدید نیز از همان تست‌های سخت و خشن کمپانی ایسوس استفاده کرده‌اند تا بتوانند گواهی ASUS’s TUF Gaming Alliance را به‌دست بیاورند.

TUF

گواهینامه‌ی Gaming Alliance به ما اطمینان می‌دهد که محصول مورد نظر ما از نظر کیفیت، قابلیت اطمینان است و از لحاظ ثبات، بالاترین رکورد‌ها را کسب کرده و توانسته در سخت‌ترین آزمایش‌های ایسوس و از استاندارد TUF این شرکت سربلند بیرون بیاید. این رم‌های جدید توسط تیم طراحی شرکت TeamGroup در قسمت پخش‌کننده‌ی حرارت به شکل لباس استتار نظامی طراحی شده است. رم‌های T-FORCE VULCAN TUF Gaming Alliance تنها ۳۲ میلی‌متر قطر دارند و همچنین به شکل بسیار فشرده‌ای ساخته شده‌اند تا کاربران بتوانند از انواع مختلفی از خنک‌کننده‌های پردازنده استفاده کنند و با مشکل نصب روبه‌رو نباشند.

طبق گفته‌های سازندگان، رم‌های T-FORCE VULCAN TUF توانسته‌اند در سخت‌ترین آزمایش‌های تست گرما و فشار ایسوس سربلند بیرون بیایند؛ بنابراین می‌توان گفت که اورکلاک کردن این رم‌ها امری ساده خواهد بود. البته تیم سازنده توضیح بیشتری در مورد این تست‌های پشت سر گذاشته شده نداده است.

این تیم سازنده همچنین اعلام کرد که این مدل رم‌ها با فرکانس پایه ۳۶۰۰ مگاهرتز و زمان تاخیر CL 19 به فروش می‌رسند که این امر بسیار ناامید کننده بود؛ بنابراین خرید کیت‌های ۳۲۰۰ مگاهرتز با میزان تاخیر CL 16 به نظر مورد عاقلانه‌تری است. همچنین تمامی کیت‌های معرفی‌شده از کنارهم قرارگیری ۲ عدد رم ۸ گیگ یا ۲ عدد رم ۱۶ گیگ تشکیل شده‌اند.

TUF

همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، طراحی پخش‌کننده‌ی حرارت این رم‌ها به گونه‌ای است که در قسمت بالایی به دو بخش جداگانه تقسیم شده و در بخش پایین تقریبا تمامی سطح رم را پوشانده است که این امر باعث خواهد شد که دفع گرما راحت‌تر باشد و توانایی اورکلاک این محصولات به شکل قابل ملاحظه‌ای افزایش یابد؛ همچنین باعث می‌شود که سیستم قادر به حفظ عملکرد پایدارتری در استفاده‌های طولانی مدت باشد. از نظر زیبایی ظاهری هم این رم‌ها می‌توانند برای بازیکنان سبک اکشن که از ست‌های استتار نظامی لذت می‌برند یا افرادی که در کیس‌های خود از سیستم RGB استفاده می‌کنند، گزینه‌ی مناسبی باشند.

 

مشخصات فنی رم:

ظرفیت: به صورت دو عدد رم ۸ گیگابایتی (جمعا ۱۶ گیگابایت) یا دو عدد رم ۱۶ گیگابایتی (جمعا ۳۲ گیگابایت)

فرکانس‌ها: ۲۴۰۰ مگاهرتز، ۳۰۰۰ مگاهرتز، ۳۲۰۰ مگاهرتز و ۳۶۰۰ مگاهرتز

ولتاژ: ۱.۲ ولت/ ۱.۳۵ ولت

ابعاد (LWH): اندازه‌ی ۱۳۹.۲ در ۳۲ در ۶.۷ میلی‌متر

در نظر داشته باشید که هنوز قیمت و زمان عرضه‌ی این محصولات از سوی شرکت سازنده اعلام نشده است.


منبع wccftech.com
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده