// شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۵

رم ADATA SPECTRIX مجهز به خنک کننده مایع رونمایی شد

کمپانی ADATA رم جدیدی را با نام XPG SPECTRIX D80 DDR4 RGB به همراه خنک کننده مایع هیبریدی عرضه کرده است.

کمپانی تایوانی ADATA رم جدیدی را با برند XPG به همراه امکانات نورپردازی معرفی کرده است. رم SPECTRIX D80 به یک هیت سینک با مایع خنک‌کننده در قسمت بالا مجهز است. این هیت‌سینک از سیالی نارسانا با نقطه‌ی جوش پایین برای کاهش موثر گرما بهره می‌برد. این رم با اتصال به یک هیت‌سینک آلومینیومی و بُردی با مواد رسانای دمایی، برای خنک کردن به شکلی وسیع فعالیت می‌کند.

ADATA XPG SPECTRIX D80

رم ای دیتا SPECTRIX D80 به LEDهای رنگی قابل برنامه‌ریزی مجهز شده است. هیت‌سینک فقط وظیفه‌ی خنک‌کنندگی را بر عهده ندارد؛ بلکه به همراه مایع خنک‌کننده و با زیبایی بصری خود، به طور کامل قابل مشاهده است. کاربران می‌توانند جلوه‌های نور را با تنظیم الگوهای نور، سرعت، شدت روشنایی و سایر موارد سفارشی سازی کنند. کنترل نورپردازی با برنامه RGB Sync امکان‌پذیر است؛ همچنین کاربران می‌توانند از یک نرم‌افزار کنترل نورپردازی از سایر تولیدکنندگان مادربرد استفاده کنند.

SPECTRIX D80 برای گیمرهای حرفه‌ای، علاقه‌مندان و اورکلاکرها ساخته شده است. این رم، طیف فرکانسی گسترده‌ای از ۲۶۶۶ مگاهرتز تا ۵۰۰۰ مگاهرتز را فراهم آورده است و از پلتفرم X299 کمپانی اینتل با ۲۶۶۶ مگاهرتز و پلتفرم AM4 و Ryzen کمپانی AMD نیز پشتیبانی می‌کند. پروفایل‌های XMP 2.0 (افزایش سرعت رم) اینتل، امکان اورکلاک سریع و تنظیم پارامترهای جداگانه در بایوس را فراهم می‌کند.

ADATA XPG SPECTRIX D80

برای افزایش قابلیت اطمینان و اعتماد، ماژول‌ها از تراشه‌های بسیار باکیفیت استفاده می‌کنند و در فرایندی سخت‌گیرانه انتخاب می‌شوند. برد ۱۰ لایه این رم، حتی در سرعت‌های بالا و فشار کاری سنگین، کیفیت و پایداری سیگنال‌دهی را بهبود می‌بخشد.

ADATA XPG اولین بار با نمونه‌ای اولیه و هیجان‌انگیز از یک رم مجهز به خنک‌کننده مایع در جریان نمایشگاه CES 2018 در لاس وگاس رونمایی شد. رم XPG SPECTRIX D80 مدلی واقعی و تجاری از آن طراحی است.


منبع XPG HEXUS GURU3D
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده