نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۸

سریال انیمیشنی Star Wars: Resistance رسما تایید شد

دیزنی چنل و لوکاس فیلم از ساخت سریال انیمیشنی Star Wars: Resistance (جنگ ستارگان: مقاومت) خبر دادند.

با اتمام پخش فصل چهارم سریال Star Wars Rebels (جنگ ستارگان شورشیان)، کار این سریال انیمیشنی به پایان رسید. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دیزنی چنل و لوکاس فیلم از انیمیشن سریالی جدید دنیای جنگ ستارگان (Star Wars) رونمایی کردند. سریال Star Wars: Resistance جدیدترین سریال انیمیشنی مجموعه جنگ ستارگان است که قرار است به‌جای سریال Star Wars Rebels منتشر شود. دیو فیلونی که سابقه ساخت سریال Star Wars Rebels و سریال Star Wars: The Clone Wars (جنگ‌های کلون) را در کارنامه داشته است، وظیفه ساخت سریال Star Wars: Resistance را بر عهده دارد و این سریال انیمیشنی قرار است در پاییز امسال از دیزنی چنل و دیزنی XD منتشر شود.

طبق گفته دیزنی، سریال Star Wars: Resistance قرار است اتفاقات پیش از فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد) را پوشش دهد و تمرکز این سریال انیمیشنی قرار است روی شخصیتی به‌نام کازودا زایانو باشد که پس از اینکه به نیروهای مقاومت اضافه می‌شود، به او یک ماموریت بسیار مخفی و اسرارآمیز برای جاسوسی از نیروهای در حال رشد فرقه اول داده می‌شود. بابی موینیهان، کریستوفر شان، اسکات لارنس، میرنا ولاسکو، جاش برنر و دونالد فایسون، از جمله صداپیشگانی هستند که در سریال Star Wars: Resistance حضور دارند و به شخصیت‌های این انیمیشن زندگی خواهند بخشید. شما در ادامه می‌توانید تصویر منتشر شده از این سریال انیمیشنی را مشاهده کنید:

Star Wars: Resistance

علاوه بر این، همانطور که طرفداران انتظارش را دارند، اسکار آیزاک برای صداپیشگی پو دامرون و گوئندولین کریستی برای صداپیشگی کاپیتان فازما، در سریال Star Wars: Resistance باز خواهند گشت. همچنین دروید BB-8 که دروید بسیار محبوب طرفداران دنیای جنگ ستارگان است، نیز در این سریال انیمیشنی حضور خواهد داشت. در بیانیه منتشر شده لوکاس فیلم، فیلونی توضیحاتی در مورد منابع الهامش برای خلق سریال Star Wars: Resistance داده است. او گفت:

ایده من برای ساخت این سریال از علاقه‌ام به هواپیماها و خلبان‌های جنگ جهانی دوم نشات می‌گیرد. پدربزرگ من یک خلبان بود و عموی من هواپیماها را بازسازی و با آن‌ها پرواز می‌کرد و به همین دلیل این موضوع تاثیری زیادی را روی من گذاشته است. سابقه‌ای بسیار طولانی از مسابقه با سرعت بالا در دنیای جنگ ستارگان وجود دارد و من فکر می‌کنم که این احساس هیجان را در سبکی از انیمه الهام گرفته‌ایم و این چیزی است که تمام اعضای تیم به دنبال انجام آن برای مدت طولانی هستند.

علاوه بر سریال Star Wars: Resistance، لوکاس فیلم در حال ساخت یک سریال لایو اکشن براساس دنیای جنگ ستارگان برای شبکه استریم جدید دیزنی است. جان فاورو، کارگردان دو قسمت اول فیلم Iron Man (آیرون من) و فیلم The Jungle Book (کتاب جنگل)، به‌عنوان تهیه کننده و نویسنده در سریال Star Wars حضور دارد. زمان انتشار این سریال لایو اکشن هنوز مشخص نشده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده