نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۰

لباس Iron Spider بازی Spider-Man معرفی شد

استودیو اینسامنیاک گیمز با انتشار تریلرهای جدیدی از بازی Spider-Man به معرفی لباس Iron Spider پرداخت.  

مرد عنکبوتی به تغییر گاه‌و‌بیگاه لباس خود معروف است و تریلرهای جدید بازی Spider-Man نیز لباس‌های منحصربه‌فردی را که با پیش خرید بازی در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد، به نمایش در می‌آورد. تریلر نخست، لباس Iron Spider را که از لباس پیتر پارکر در فیلم انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت (Avengers: Infinity War) الهام گرفته است، به تصویر می‌کشد و این تریلر را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

تریلر دوم جزئیات زیادی را از لباس‌های مرد عنکبوتی در بازی Spider-Man ارائه نمی‌کند، اما به لباس Spider-Punk که همزمان با معرفی نسخه Collector's Editions و پاداش‌های پیش خرید بازی از آن رونمایی شد، نگاه دقیقی خواهد داشت. در آن زمان اعلام شد که لباس Spider-Punk و دو لباس اسرارآمیز دیگر از جوایز پیش‌خریدکنندگان بازی به شمار می‌آید که حال با رونمایی از لباس Iron Spider تنها یک لباس معرفی‌نشده دیگر باقی خواهد ماند که با توجه به تریلر دوم در ماه جولای (تیر-مرداد) شاهد رونمایی از آن خواهیم بود.

دانلود از وب‌سایت آپارات

لباس‌های اضافی مرد عنکبوتی منحصرا در دسترس پیش‌خریدکنندگان نخواهد بود و تمام بازیکنان می‌توانند آنها را در جریان گیم‌پلی و با به دست آوردن امتیاز به دست آورند، اما پیش‌خریدکنندگان از همان ابتدا به این لباس‌ها دسترسی خواهند داشت. استودیو اینسامنیاک گیمز وعده داده است که بازی Spider-Man سیستم پرداخت درون برنامه‌ای نخواهد داشت و بازیکنان می‌توانند با پیش‌روی در بازی به طور طبیعی مهارت‌ها و لباس‌های جدیدی را آزاد کنند.

بازی Spider-Man در تاریخ شانزدهم شهریورماه (۷ سپتامبر) به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد و احتمالا بخش بزرگی از نمایش E3 سال جاری پلی‌استیشن را به خود اختصاص خواهد داد. شما می‌توانید سایر اخبار مربوط به بازی Spider-Man را در صفحه اختصاصی آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده