نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

تاریخ انتشار بازی Adventure Time: Pirates of the Enchiridion مشخص شد

کمپانی Outright Games تریلر جدیدی از بازی Adventure Time: Pirates of the Enchiridion منتشر و تاریخ آن را اعلام کرد.

سال گذشته سه کمپانی U&I Entertainment، Outright Games و Cartoon Network اعلام کردند که برای انتشار بازی‌های جدیدی از دو مجموعه محبوب Ben 10 و Adventure Time به توافق رسیده‌اند. آنها در ادامه اعلام کردند که بازی Ben 10 را در ماه نوامبر (آبان-آذر) و بازی Adventure Time: Pirates of the Enchiridion را در ماه دسامبر (آذر-دی) روانه بازار خواهند کرد.

تا به حال خبرهای زیادی از بازی Adventure Time: Pirates of the Enchiridion به گوشمان نرسیده بود اما حال در تازه‌ترین اخبار بازی، کمپانی Outright Games با انتشار اولین تریلر گیم‌پلی بازی  اعلام کرد که این بازی اکشن ماجراجویی در تاریخ بیست‌وششم تیر‌ماه (۱۷ جولای) در امریکای شمالی و در تاریخ بیست‌و‌نهم تیرماه (۲۰ جولای) در سراسر جهان برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و پی سی منتشر خواهد شد.

برای کسانی که اطلاع ندارند باید بگوییم که بازی Adventure Time: Pirates of the Enchiridion به ماجراجویی‌های فین، جیک، BMO و مارسلین در آب‌های Land of Ooo می‌پردازد. این بازی در بخش گیم‌پلی به ترکیبی از بازی‌های مجموعه The Legend of Zelda و بازی‌های نقش‌آفرینی مبتنی بر نوبت شباهت دارد. تریلر منتشر شده تنها نگاهی اجمالی به مبارزات بازی دارد، اما توسعه‌دهندگان احتمالا پیش از عرضه بازی جزئیات بیشتری را از این بخش به اشتراک خواهند گذاشت.

شما می‌توانید تریلر جدید بازی را در ادامه مشاهده کنید و برای پیش خرید بازی به وب‌سایت آمازون مراجعه کنید. همچنین فراموش نکنید که نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده