// جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۸

سه DLC جدید بازی Pillars of Eternity II: Deadfire معرفی شدند

استودیوی آبسیدین، سه بسته گسترش دهنده بازی Pillars of Eternity II را معرفی کرد که هر کدام تاثیر مهمی در دنیای بازی خواهند گذاشت.

بر اساس آخرین اخبار بازی، استودیو Obsidian Entertainment، جزییات مربوط به سه بسته گسترش‌دهنده بازی نقش‌آفرینی Pillars of Eternity II: Deadfire را که در تاریخ ۸ می (۱۸ اردیبهشت) برای پی‌سی منتشر می‌شود، اعلام کرد.

هر کدام از DLCها، بر مبنای هسته مرکزی سبک مبارزات شمشیری این بازی ساخته شده است که بازیکنان می‌توانند در آن‌ها با گشت و گذار در منطقه گرمسیری Deadfire Archipelago، جزیره‌های اسرارآمریز جدیدی کشف کنند. بر اساس گفته‌های آبسیدین، هرکدام از این بسته‌های افزایشی، مواردی همچون کشف کردن منطقه‌های جدید، رازگشایی از اسرار جدید، کاراکترهای جدید و چالش‌های جدید را به Deadfire اضافه می‌کنند.

اولین بسته افزایشی این بازی «Beast of Winter» نام دارد که قرار است در ماه جولای (تیر-مرداد) عرضه شود. این بسته گروه شما را وارد یک ماجراجویی می‌کند که در آن باید به یک جزیره دور افتاده سفر کنید که در آن، یک فرقه‌ای آخر‌الزمانی، یک راز قدرتمند را مخفی می‌کنند. بنا به گفته‌های آبسیدین، انجام این ماموریت شما را وارد مکانی به نام «The Beyond» می‌کند؛ یک بعد اسرارآمیز که ارواح باستانی در آن زندگی می‌کنند و در سرتاسر آن، چالش‌های شیطانی انتظار شما را می‌کشند.

پس از اتمام این سفر آخر‌الزمانی، شما می‌توانید به سراغ بسته دوم این بازی، یعنی «Seeker, Slayer, Survivor» بروید. این بسته در ماه سپتامبر (شهریور-مهر) عرضه می‌شود و آبسیدین قول داده است که بازیکنان می‌توانند نبردهای سنگینی را در آن تجربه کنند.

در این بسته افزایشی، شما وارد یک جزیره ناشناخته می‌شوید که در آن توانایی‌های رزمی گروه و مهارت‌های تکنیکی شما به عنوان یک فرمانده به چالش کشیده می‌شود. شما در این ماموریت باید عتیقه‌های باستانی را پیدا کنید و با وحشی‌ترین و ماهرترین موجودات جهان Eora روبرو شوید.

pillars-of-eternity-ii-deadfire-pic3

سومین DLC بازی Deadfire تحت عنوان «The Forgotten Sanctum» در ماه نوامبر (آبان-آذر) عرضه خواهد شد. طبق گفته‌های آبسیدین، این بسته افزایشی، با قرار دادن شما بر سر دوراهی کمک کردن به جادوگران کبیر جهان Eora یا جلوگیری از آن‌ها، وفاداری و روحیات اخلاقی گروهتان را مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

با کشف کردن اسراری که طی گذشت نسل‌ها گم شده بودند، شما با این عارفان مقدس همراه می‌شوید، به آن‌ها خیانت می‌کنید یا آن‌ها را گمراه می‌کنید؟ توسعه‌دهندگان این بازی، ادعا می‌کنند که عواقب اعمال شما در این محله در تمامی جهان بازی تاثیر خواهد گذاشت.

تمامی این سه بسته در نسخه Pillars of Eternity II: Deadfire Obsidian Edition موجود خواهند بود. البته شما می‌توانید همه این بسته‌ها را با ۲۴.۹۹ دلار در قالب سیزن پس بازی که در ۸ می (۱۸ اردیبهشت) قابل خرید خواهد بود، تهیه کنید یا هرکدام از آن‌ها را جداگانه و با قیمت ۹.۹۹ دلار بخرید.

بازی Pillars of Eternity II: Deadfire علاوه بر پی‌سی، در پلتفرم‌های پلی‌ استیشن 4، ایکس باکس وان و اواخر امسال در کنسول نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. شما می‌توانید جدیدترین تریلر این بازی را که فروردین‌ماه امسال منتشر شد، در سایت زومجی مشاهده کنید.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده