نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۴

آپدیت جدید بازی God Of War باگ های آن را کمتر خواهد کرد

جدیدترین آپدیت بازی God Of War، به کم کردن باگ‌ها و بهبود بازی خواهد پرداخت. با زومجی و جزئیات این خبر همراه باشید.

استودیو سانتا مونیکا، سازنده‌ی بازی God Of War، هفته‌ی جاری را به انتشار آپدیت‌های مختلف برای این بازی گذراند و از این حیث، هفته‌ی بسیار شلوغی داشته است. در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که این استودیو تازه‌ترین آپدیت بازی را که شماره 1.15 نام دارد معرفی کرده است؛ این آپدیت مثل چهار آپدیت دیگری که برای بازی منتشر شده‌اند، برای «کم کردن باگ‌ها و اعمال بهبودهای مختلف» منتشر شده است.

چندی پیش، یک آپدیت برای God Of War منتشر شد که از ویژگی‌های مهمش، افزودن یک بخش برای کنترل اندازه‌ی نوشته‌های بازی بود که کاربران می‌توانستند از بخش Accessibility منوی بازی، به آن دسترسی پیدا کنند. نکته جالب اینجا بود که در توضیحات این آپدیت نیامده بود که قرار است به کاربران اجازه‌ی کنترل اندازه‌ی نوشته‌های بازی را بدهد و فقط به این اشاره شده بود که بروزرسانی مورد نظر به رفع باگ و بهبودهای مختلف خواهد پرداخت؛ در نتیجه، هواداران برای اینکه بدانند آپدیت ۱.۱۵ به جز رفع باگ، چه ویژگی‌های خاصی به بازی اضافه کرده است، باید کمی جست‌وجو کنند. با توجه به تعداد آپدیت‌هایی که در این یک هفته برای بازی منتشر شده است، می‌توان نتیجه گرفت که چقدر کمپانی سونی به ارائه‌ی یک اثر باکیفیت متعهد است.

جدیدترین قسمت از مجموعه‌ی خدای جنگ در تاریخ ۳۱ فروردین به طور انحصاری برای پلی استیشن 4 منتشر شد و توانست عملکردی بی‌نظیر به ثبت برساند. این بازی از سایت زومجی نمره‌ی بسیار عالی ۹.۵ را دریافت کرد. خواندن بخشی از بررسی این بازی خالی از لطف نیست:

بازی God of War پکیجی کامل از بهترین عناصر دنیای بازی‌ها است. این بازی در تمامی زمینه‌ها فوق‌العاده عمل کرده است و یک کلاس درس واقعی برای سازندگان است. از اکشن بی‌نظیر بازی و صحنه‌های باشکوه بگیرید تا المان‌های نقش‌آفرینی و داستان‌سرایی جذاب. قبل از انتشار بازی، خیلی‌ها اعتقاد داشتند که این بازی دیگر همانند نسخه‌های گذشته نیست؛ بله، کاملا درست می‌گفتید، این بازی دیگر مثل گذشته نیست، بلکه شما با یک God of War بسیار بسیار بهتر، جذاب‌‌تر و عمیق‌تر طرف هستید که لحظه به لحظه آن شما را شگفت‌زده می‌کند


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده