نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۹

آپدیت جدید بازی Monster Hunter: World برای کنسول ها منتشر شد

آپدیت جدید بازی Monster Hunter: World که قرار بود برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شود، امروز عرضه شد. این بروزرسانی مشکلات مربوط به کوئست Kulve Taroth Siege را حل خواهد کرد.

امروز آپدیت شماره‌ 3.0.0.2 (3.02 برای PS4) بازی Monster Hunter: World، جدیدترین ساخته‌ی استودیو Capcom، برای ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر شد. حل کردن مشکلات مربوط به کوئست‌ها و سلاح‌های بازی، از نکات قابل توجه این بروزرسانی است.

این آپدیت، به طور خاص، روی از بین بردن باگِ مربوط به کوئست Kulve Taroth Siege متمرکز است. گویا این کوئست برای بعضی از کاربران قابل بازی کردن نیست و اگر چنین مشکلی برای‌تان پیش آمد، می‌توانید به آسترا و پیش ادمیرال بروید و با او صحبت کنید تا دوباره کوئستِ مذکور برای‌تان فعال شود.

Monster Hunter: World

بروزرسانی ۳.۰.۰.۲، مشکل کم بودن «تاثیر آتش» در سلاح Wyvern Great Sword را هم حل خواهد کرد. اگر با این سلاح ضرباتی را که در آن‌ها عنصر آتش دخلیل می‌شود بزنید، دشمنان‌تان باید حدود ۵۱۰ واحد آسیب ببینند، اما تا قبل از انتشار این آپدیت، حدود ۲۴۰ واحد آسیب می‌دیدند. دیگر مشکلی که برطرف شده، به سیستم جمع‌آوری آمار و ارقام هیولاهای نژاد First Wyverian مربوط می‌شود. آمارهایی که به این هیولا مربوط می‌شد، همچون تعداد هیولاهایی که از این نژاد کشته‌اید، تا به امروز درست محاسبه نمی‌شدند، اما به لطف آپدیتی که منتشر شده است، دیتابیسِ آماری نژاد First Wyverian ریسِت شده و از نو کار خود را آغاز کرده است.

Monster Hunter: World

در جدیدترین اخبار بازی که به Monster Hunter: World مربوط می‌شود، مطلع شدیم که شرکت کپکام دومین راند از رویدادِ کراس‌اور مجموعه‌ی Street Fighter را آغاز کرده است. این بار، گیمرها برای به‌دست آوردن ستِ Armor کاراکتر ساکورا باید یک کوئست چالشی را پشت سر بگذارند. این رویداد نیز مثل رویدادهای قبلی، دارای محدودیت زمانی خواهد بود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده