نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۵

تریلر IMAX فیلم Deadpool 2 منتشر شد

شرکت فاکس قرن بیستم تریلر تبلیغ فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲) در سینماهای IMAX را منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فاکس قرن بیستم تریلر سینماهای IMAX فیلم Deadpool 2 را منتشر کرده است. این تریلر کوتاه که زمانش کمتر از یک دقیقه است و تقریبا تمام تصاویر آن را در تریلرها و تبلیغ‌های تلویزیونی گذشته این فیلم مورد انتظار مشاهده کرده بودیم، برای تبلیغ دنباله فیلم Deadpool (ددپول) در سینماهای IMAX منتشر شده است که در بخش ابتدایی آن شاهد شوخی شخصیت ددپول با تریلر IMAX فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) و دیگر فیلم‌های دنیای سینمایی مارول هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه بر این، فاکس قرن بیستم پوستر IMAX فیلم Deadpool 2 را نیز منتشر کرده است که شما در ادامه می‌توانید این پوستر جالب را مشاهده کنید:

Deadpool 2 IMAX Poster

رایان رینولدز در نقش ددپول، جاش برولین در نقش کیبل، زازی بیتز در نقش دومینو،‌ استفان کاپیساک در نقش کلاسوس، برایانا هیلدبرند در نقش نگاسونیک، لزلی اوگامس در نقش Blind Al، تی جی میلر در نقش ویزل، مورنا باکرین در نقش ونسا، کارا سانی در نقش دوپیندر، جک کزی در نقش بلک تام، جولیان دنیسون در نقش راسل، کوتسونا شیئوری در یک نقش نامشخص، بیل اسکارشگورد در یک نقش نامشخص، رابرت دیلینی در نقش پیتر، لوئیز تن در نقش شاتراستار و تری کروس در نقش بدلام، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Deadpool 2 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Deadpool 2 قرار است در تاریخ ۱۸ می امسال (۲۸ اردیبهشت) به روی پرده‌های سینما برود. کارگردانی دنباله فیلم Deadpool بر عهده دیوید لیچ، کارگردان فیلم Atomic Blonde (بلوند اتمی) بوده است. همچنین مانند فیلم اول، پاول ورنیک و رت ریس کار نوشتن فیلمنامه فیلم Deadpool 2 را بر عهده داشته‌اند. اوایل ماه فروردین، شرکت فاکس قرن بیستم چهارمین و جدیدترین تریلر این فیلم را منتشر کرد که در آن با گروه X-Force (ایکس‌-‌فورس) بیشتر آشنا شدیم.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده