نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۷

تبلیغ تلویزیونی جدید فیلم Avengers: Infinity War منتشر شد

به مناسبت نزدیک شدن به زمان اکران فیلم Avengers: Infinity War، مارول استودیو تبلیغ تلویزیونی جدیدی از این فیلم را منتشر کرده است.

سرانجام از روز گذشته اکران فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) در برخی از کشورهای جهان آغاز شد و به‌جز روسیه و چین، تا فردا این فیلم در تمام کشورهای جهان از جمله آمریکا، به روی پرده‌های سینما خواهد رفت. طبق پیش‌بینی‌های منتشر شده، این فیلم شروع بسیار قدرتمندی را در گیشه تجربه خواهد کرد و همچنین جدیدترین فیلم دنیای سینمایی مارول با تحسین منتقدان سایت‌ها و مجلات معتبری از جمله امپایر، توتال فیلم، IGN، هالیوود ریپورتر و ورایتی روبه‌رو شده است. با این حال، منتقدانی نیز هستند که از این فیلم راضی نبودند و نقد چندان مثبتی را از آن منتشر نکرده‌اند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مارول استودیو به مناسبت یک روز مانده به اکران فیلم Avengers: Infinity War در آمریکای شمالی، تبلیغ تلویزیونی جدید و متفاوتی از این فیلم را منتشر کرده است. در این تبلیغ تلویزیونی شاهد تصاویر جدیدی از این فیلم مورد انتظار هستیم و در آن صحبت‌ تانوس با اعضای انتقام جویان نمایش داده می‌شود. این تریلر کوتاه ممکن است بخش‌های مهمی از داستان فیلم Avengers: Infinity War را برای شما فاش کند. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را که Remember نام دارد، تماشا کنید:

دانلود از آپارات

کریس ایوانز، رابرت داونی جونیور، جاش برولین، اسکارلت جوهانسون، کریس همسورث، بندیکت کامبربچ، تام هیدلستون، آنتونی مک‌کی، پل بتانی، الیزابت اولسن، جرمی رنر، چادویک بوزمن، سباستین استن، دان چیدل، کریس پرت، زویی سالدانا، دیوید باتیستا، پام کلمنتیئف، بندیکت ونگ، تام هالند، سین گان، لتیشیا رایت، وینستون دوک، دانای گوریرا، بردلی کوپر (صداپیشه)،‌ وین دیزل (صداپیشه)، پیتر دینکلیج، بنیسیو دل تورو، پل راد، مایکل جیمز شاو (صداپیشه)، کری کن (صداپیشه)، تری نوتری (صداپیشه) و تام وان لالر (صداپیشه)، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Avengers: Infinity War حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی دو قسمت جدید فیلم Avengers (انتقام جویان) بر عهده جو و آنتونی روسو و کار نوشتن فیلمنامه آنها بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی بوده است.

همچنین فیلم Avengers: Infinity War دارای یک صحنه پس از پایان فیلم است که اطلاعات مهمی از این فیلم و قسمت بعدی را فاش می‌کند. پس از این فیلم، فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران خواهد شد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده