نویسنده: رضا اکبری
// پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۷

HyperX هدست طلایی رنگ جدید خود را معرفی کرد

هایپر ایکس هد‌ست جدیدی از سری هدست‌های گیمینگ Cloud Alpha را با طراحی منحصربه‌فرد طلایی-مشکی معرفی کرد که در تعداد محدودی به بازار عرضه خواهد شد.

هایپر ایکس (HyperX) از عرضه‌ی نسخه‌ی جدیدی از هدست گیمینگ بسیار محبوب Cloud Alpha خبر داد. بر اساس گفته‌های سازندگان این محصول، اینبار Cloud Alpha با دو ترکیب رنگی تولید خواهد شد که یکی ترکیب استاندارد قرمز و مشکی و دیگری ترکیب رنگی بسیار گیرای طلایی و مشکی است. تعداد این محصول که با نام Cloud Alpha Gold Edition شناخته می‌شود محدود و به همان مقداری است که از طریق فروشگاه رسمی HyperX قابل خرید خواهد بود؛ پس در صورت اتمام موجودی سایت رسمی دیگر محصولی موجود نخواهد بود.

این هدست برای انواع پلتفرم‌های گیمینگ کارایی دارد و با جک ۳.۵ میلی‌متری ساخته می‌شود. این محصول در کنار قابلیت استفاده‌های گوناگون، ویژگی‌های برجسته‌ی دیگری نیز دارد که باعث می‌شود در جامعه‌ی گیمینگ به محصولی محبوب تبدیل شود. از ویژگی‌های برجسته‌ی هدست HyperX Cloud Alpha می‌توان به محفظه‌ی دوگانه‌ی آن برای تفکیک فرکانس‌های بالا و میانه‌‌ی باس از یکدیگر اشاره کرد که تجربه‌ی شنیدن صدا‌هایی تازه را برای کاربر فراهم می‌کند. لوگوی HyperX در پشت پد هد‌ست و قابی آلومینیومی به همراه کابلی بافته شده با قابلیت جدا شدن از دیگر خصوصیات این هد‌ست است. اما علاوه بر تمام موارد ذکر شده، این هد‌ست دارای میکروفون جداشونده‌ای است که دارای قابلیت Noise-canceling است و توسط دو نرم‌افزار مشهور گفت‌وگوی آنلاین یعنی TeamSpeak و Discord تایید شده است.‌

همانطور که در بالا گفته شد، هد‌ست HyperX Cloud Alpha Gold Edition تنها از طریق سایت رسمی HyperX و با قیمت ۹۹.۹۹ دلار قابل خرید خواهد بود. در پایان توجه شما را به تصاویری از این هد‌ست جلب می‌کنیم.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده