// پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

تاریخ عرضه بازی Sonic Mania Plus مشخص شد

کمپانی سگا تاریخ عرضه بازی Sonic Mania Plus را مشخص کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی سگا تاریخ عرضه بازی Sonic Mania Plus را مشخص کرد. بازی Sonic Mania Plus در تاریخ ۲۶ تیرماه (۱۷ جولای) روی نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد. این نسخه درواقع یک آپدیت محتوایی برای بازی اصلی به حساب می‌آید که سال گذشته روانه بازار شد.

بازی Sonic Mania Plus دارای شخصیت‌های اضافه‌تری به نام‌های Mighty و Ray است و هچنین بایکنان می‌توانند از حالت Encore و حالت رقابتی چهارنفره جدید بازی لذت ببرند. اگر علاقه‌مند به خرید نسخه فیزیکی بازی Sonic Mania Plus هستید، می‌توانید از مزیت‌هایی نظیر آرت بوک ۳۲ صفحه‌ای بازی بهره ببرید. همچنین یک ویدیو از بازی Sonic Mania Plus نیز منتشر شده است که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

دانلود از آپارات

از دیگر اخبار حول کمپانی سگا می‌توان به همکاری‌ با کمپانی پوما برای ساخت کفش‌های ورزشی با محوریت سونیک اشاره کرد. همچنین چندی پیش بود که یک ویدیو مفهومی منتشر شد با توجه به شواهد موجود، می‌توان حدس زد که در آینده شاهد معرفی نسخه‌ی جدید Sega All-Stars Racing خواهیم بود.

بازی Sonic Mania توانست از زومجی نمره ۸.۵ را دریافت کند. زومجی در توضیحات نفد خود نوشت:

بازی Sonic Mania ادای دِینی زیبا به نسخه‌های کلاسیک مجموعه به شمار می‌رود؛ اثری که با وجود برخی کاستی‌های‌اش یک سونیک واقعی و یادآور روزهای طلایی این جوجه‌تیغی آبی است. موسیقی دلنشین، گرافیک کم‌نقص و گیم‌پلی چالش‌برانگیز (و گاهی بدقلق) بازی، می‌تواند نظر طرفداران قدیمی را جلب و حتی مخاطبانی تازه برای سری سونیک دست‌وپا کند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده