// یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

نگاهی به پنج فیلم که دنیا را تغییر دادند

زومجی در این تاپ فایو ویدیویی، فیلم‌هایی را به زیر ذره‌بین می‌برد که قدرت تاثیرگذاری‌شان آن‌قدر زیاد بوده که هر کدام به شکلی به خصوص، دنیا را تغییر داده‌اند.

بعضی مواقع سینما، پایش را از هر آن‌چه که فکرش را می‌کنیم فراتر می‌گذارد. زمان‌هایی که فیلم‌ها از جادوی ویژه و بی مثل و مانند خود بهره می‌برند و به همین سبب، نه فقط این مدیوم را، نه فقط تفکرات افراد را که در ابعادی بزرگ‌تر، جهان را تغییر می‌دهند. از اپیزود یک سریال که سبب نجات پیدا کردن شخصی از مرگ می‌شود تا مستندهایی که دولت‌ها را به چالش می‌کشند و آن‌ها را وادار به فاش کردن اطلاعاتی سری می‌کنند. هر آن‌چه که باشد، فیلم‌هایی که دنیا پس از پخش شدن‌شان تبدیل به مکانی متفاوت با قبل می‌شود، آثار جذابی برای شناختن هستند و به همین سبب این تاپ فایو ویدیویی زومجی، پنج اثر برتر تاریخ از این منظر در نگاه ما را معرفی می‌کند.

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب

آیتمی که هم‌اکنون به تماشایش پرداختید، تنها یکی از بخش‌های اپیزود سی و یکم «فریم»، برنامه‌ی اختصاصی زومجی برای جهان سینما و تلویزیون را تشکیل می‌داد. برنامه‌ای که چهارشنبه شب‌ها تقدیم‌تان می‌شود و با موضوعات و ویدیوهای گوناگون، جهان تصویر را از مناظر مختلفی به زیر ذره‌بین می‌برد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده