نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸

تاریخ پخش قسمت پایانی سریال Sense8 اعلام شد

شبکه نتفلیکس تاریخ پخش قسمت پایانی سریال Sense8 (سنس۸) را تایید و اعلام کرد.

 در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت‌ فلیکس تاریخ انتشار قسمت پایانی سریال Sense8 را تایید و اعلام کرده است. این قسمت که قرار است یک قسمت دو ساعته باشد و به اتفاقات سریال خاتمه خواهد داد، قرار است در تاریخ ۸ ژوئن امسال (۱۸ خرداد) از شبکه استریم Netflix منتشر شود. خرداد سال گذشته، شبکه نت‌فلیکس سریال Sense8 را پس از پخش دو فصل از آن لغو کرد. پس از این اتفاق، طرفداران سریال شروع به جمع آوری امضا کردند تا نت‌فلیکس از تصمیم خود منصرف شود و در نهایت این شبکه دستور ساخت یک قسمت پایانی برای خاتمه دادن به اتفاقات سریال Sense8 را صادر کرد. کار ساخت این سریال جاه طلبانه بر عهده لی لی و لانا واچوفسکی،‌ کارگردان‌های سه گانه فیلم‌های ماتریکس (The Matrix) به‌همراه جی. مايکل استرازينسکی بوده است.

داستان سریال Sense8 در مورد هشت غریبه از نقاط مختلف جهان است که ناگهان از طریق ارتباط ذهنی و عاطفی به یکدیگر مرتبط می‌شوند و باید راهی برای زنده ماندن از دست کسانی که آن‌ها را به چشم تهدیدی برای نظم جهانی می‌پندارند پیدا کنند. طبق خبری که پیش از این وب‌سایت ورج منتشر کرده بود، هزینه‌های بالای تولید دلیل لغو این سریال بوده است. طبق برآوردهای منتشر شده، هزینه ساخت هر قسمت سریال Sense8 حدود ۹ میلیون دلار بوده است. لانا واچوفسکی در بیانیه که منتشر کرده بود گفت که اعداد همیشه برای سریال Sense8 چالش برانگیز بوده‌اند. 

امل امین، توبی اونومر، بائه دونا، جامی کلایتون، تینا دسای، مکس ریملت، برایان جی اسمیت، داریل هانا، فریما اگیمن، انوپم کهیر، ترنس مان، نوین اندروز، میگل آنخل سیلوستره و تاپنس میدلتون، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Sense8 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. فصل اول سریال Sense8 در ۱۲ قسمت تولید و در سال ۲۰۱۵ از شبکه نت‌فلیکس منتشر شد. پس از آن قسمت ویژه کریسمس این سریال که یک قسمت بود، در سال ۲۰۱۶ منتشر شد. سال گذشته، شبکه نتفلیکس فصل دوم سریال Sense8 را که در ۱۰ قسمت تولید شده بود، منتشر کرد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده