// پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۸

تاریخ انتشار DLC بازی واقعیت مجازی Archangel مشخص شد

استودیو Skydance Interactive با انتشار تریلری از جدیدترین بسته الحاقی بازی Archangel با نام Hellfire رونمایی کرد.

سال گذشته میلادی استودیو اسکای‌دنس اینتراکتیو (Skydance Interactive) یک بازی واقعیت مجازی به نام Archangel را با محوریت ربات‌ها برای هدست‌های آکیولس ریفت و HTC Vive منتشر کرد. حال سازندگان از جدیدترین DLC این بازی با نام Archangel: Hellfire رونمایی کردند که با تمرکز بر بخش چند نفره در ماه ژوئن به بازی اضافه می‌شود.

Archangel: Hellfire حالت جدید رقابتی را با نام Team Deathmatchبه بخش PvP (بازیکن در مقابل بازیکن) و حالت همکاری چند نفره‌ای به قسمت PvE (بازیکن در مقابل محیط) بازی اضافه می‌کند. مبارزات حالت Team Deathmatch به صورت ۲ در مقابل ۲ صورت می‌گیرد و هر تیم موظف است یکی از نیرو‌های این بازی یعنی United States Free Forces یا evil HUMNX را انتخاب کند. در آن سو بخش همکاری چند نفره Archangel: Hellfire نیز بازیکنان را در مقابل امواجی از دشمنان قرار می‌دهد.

Archangel

سازندگان در راستای بهبود بخشیدن به بخش آنلاین بازی، چهار نقشه جدید در این آپدیت قرار داده‌اند. علاوه بر آن، بسته گسترش دهنده شامل شش ربات جدید می‌شود که به جمع دیگر ربات‌های بازی می‌پیوندند. گفتنی است که ربات‌های یاد شده به ۳ کلاس مختلف خلاصه می‌شوند که هر یک از قابلیت‌ها و سلاح‌های منحصر‌به‌فرد بهره‌ می‌برند. همچنین سازندگان برای بهبود بخشیدن به روند بازی کنترلر‌های بازی را نیز بهینه‌سازی کرده‌اند.

پیتر آکمان، رئيس استودیو اسکای‌دنس اینتراکتیو، با معرفی این DLC جدید نوشت:

Archangel: Hellfire قرار است مهیج‌ترین مبارزات ربات‌ها را برای علاقه‌مندان به این سبک به ارمغان بیاورد. تیم ما سخت در حال کار روی این محتوا است تا بتواند بخش‌های چند نفره‌ای را که بازیکنان در خواست کرده بودند، به دست آنها برسانند. حال با وجود حالت جدید PvP تمامی کاربران بازی‌های واقعیت مجازی به‌زودی می‌توانند خود را در جایگاه ربات‌های غول‌پیکر قرار دهند و به رقابت به یکدیگر بپردازند.

به نقل از استودیو اسکای‌دنس، بازی Archangel: Hellfire در تاریخ ۲۸ ژوئن (۷ تیر ماه) به دست کاربران می‌رسد و حتی بازیکنان می‌توانند به رایگان حالت Team Deathmatch را به مدت زمان کوتاهی تجربه کنند. همچنین کسانی که بازی Archangel را روی پی سی در اختیار دارند می‌توانند پیش از موعد آن را تجربه کنند. از تاریخ ۲۵ مه (۴ خرداد ماه) حالت Team Deathmatch در قالب Early Access Battle Training در دسترس دارندگان این بازی قرار می‌گیرد.

سازندگان ضمن معرفی محتوای جدید، تریلری از Archangel: Hellfire منتشر کردند که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید. بازی یاد شده در تاریخ ۲۸ ژوئن برای هدست‌های واقعیت مجازی آکیولس ریفت و اچ‌تی‌سی وایو منتشر می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد بازی‌های واقعیت مجازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده