// پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۹

نگاهی به اطلاعات فیلم همه می دانند، ساخته اصغر فرهادی

در این قسمت از پرونده‌های سینمایی زومجی، به سراغ «همه می دانند»، تازه‌ترین ساخته‌ی اصغر فرهادی می‌رویم و تمام اطلاعات منتشرشده از آن تا به امروز را مرور می‌کنیم.

اصفر فرهادی، کارگردان محترم کشورمان که با دریافت دو جایزه‌ی اسکار و جوایز معتبر سینمایی دیگر، بارها و بارها ارزش‌هایش را به مخاطبان جهانی نیز اثبات کرده، به زودی «همه می‌دانند» که در اسپانیایی با لفظ Todos lo saben نام‌گذاری شده را بر روی پرده‌های نقره‌ای می‌برد. زومجی نیز به به مناسبت نزدیکی اکران این فیلم جدید اصغر فرهادی یعنی Everybody Knows، در پرونده‌ای که نخستین بار همراه با آیتم‌های جذاب دیگر و در قسمت سی و یکم «فریم»، برنامه‌ی اختصاصی ما برای دنیای سینما و تلویزیون تقدیم‌تان شد، تمام اطلاعات منتشرشده از این فیلم مورد انتظار اسپانیایی‌زبان را جمع‌آوری کرده است. آیتمی که هم‌اکنون می‌توانید به صورت جداگانه به تماشایش بنشینید تا بدانید فرهادی دقیقا می‌خواهد چه اثری را در جشنواره‌ی کن امسال شرکت دهد.

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب

«فریم»، برنامه‌ای ویدیویی، هفتگی و سینمامحور است که چهارشنبه شب‌ها می‌توانید نگاهش کنید و همواره سعی دارد با آیتم‌های گوناگون، به پذیرایی از دوست‌داران هنر هفتم بپردازد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده