نویسنده: محمد حیدری
// چهار شنبه, ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۱

تخفیف ۵۰ درصدی مشروط برای نسخه کامپیوتر Dark Souls Remastered

کمپانی Bandai Namco اعلام کرده‌ است که صاحبان بازی اورجینال Dark Souls: Prepare to Die Edition می‌توانند هنگام خرید Dark Souls Remastered از تخفیف ۵۰ درصدی بهره‌مند شوند.

Bandai Namco به‌تازگی اعلام کرده است که صاحبان بازی اورجینال Dark Souls: Prepare to Die Edition برای کامپیوتر می‌توانند هنگام عرضه Dark Souls Remastered در خردادماه از ۵۰ درصد تخفیف در خرید خود بهره‌مند شوند.

پیشنهاد تخفیف ارائه‌شده توسط این مسئولین این کمپانی را در واقع می‌توان نوعی عقب‌گرد از برخی اظهارات پیشین‌ آن‌ها در نظر گرفت. در ماه ژانویه (اواخر دی‌ماه) تخفیفی در صفحه رسمی نسخه‌ی ریمستر شده مشاهده شد، اما باندای نامکو به‌طور کامل صحت آن را تکذیب کرد؛ موضوعی که اکنون به نظر می‌رسد حقیقت داشته است و صاحبان نسخه‌ی پی سی بازی می‌توانند از آن نهایت استفاده را ببرند.

البته دانستن یک نکته در این میان برای هواداران بسیار حائز اهمیت خواهد بود و آن این است که که این تخفیف تنها از طریق استیم قابل دسترس است و خریداران برای استفاده از آن باید حتما نسخه‌ی اورجینال بازی Dark Souls: Prepare to Die Edition را در آرشیو Library اکانت استیم خود داشته باشند. این تنها شرط لازم و حیاتی برای استفاده‌ی هواداران از این تخفیف ۵۰ درصدی خواهد بود.

علاوه بر این، این کمپانی در حرکتی عجیب اعلام کرده است که نسخه‌ی Prepare to Die Edition بازی در تاریخ ۱۹ اردیبهشت از فروشگاه Steam حذف خواهد شد. دلیل عجیب بودن این‌ عمل این است که بازی Dark Souls 2 با وجود عرضه‌ی نسخه‌ی Scholar of the First Sin، همچنان برای خرید روی این فروشگاه موجود است. با این حال به نظر می‌رسد که Bandai Namco قصد دارد با عرضه‌ی یک نسخه‌ی ریمستر باکیفیت به‌طور کلی از نسخه‌ی اورجینال این بازی روی کامپیوتر دست بشوید.

بازی Dark Souls: Remastered در تاریخ ۴ خرداد برای پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود که نسخه‌ی تاخیر‌خورده‌ی نینتندو سوییچ نیز اواخر تابستان امسال در اختیار هواداران قرار بگیرد.

در ادامه شما را به تماشای تریلر پیش خرید نسخه‌ی ریمستر‌شده دعوت‌ می‌کنیم:

دانلود تریلر از آپارات


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده