// چهار شنبه, ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۵

بازی Guilty Gear XX: Accent Core Plus R به نینتندو سوییچ راه پیدا می‌کند

Arc System Works اعلام کرد که یک نسخه از سری بازی‌های مبارزه‌ای این استودیو یعنی Guilty Gear XX: Accent Core Plus R برای سوییچ منتشر می‌شود.

سری بازی‌های مبارزه‌ای و محبوب Guilty Gear که در استودیو آرک سیستم ورکس (Arc System Works) توسعه یافته است، هنوز به نینتندو سوییچ راه پیدا نکرده‌ است، اما حال در جدیدترین اخبار بازی سازندگان اعلام کردند که یکی از نسخه‌های این سری یعنی Guilty Gear XX: Accent Core Plus R به این کنسول راه پیدا می‌کند.

بازی مذکور در واقع نسخه بازنشر Guilty Gear XX: Accent Core است که در سال ۲۰۰۶ برای دستگاه‌های آرکید منتشر شده بود و در سال‌های پیاپی نیز روی پلتفرم‌های مختلف منتشر شد. اما سازندگان اعلام کردند که با افزودن محتویات بیشتر قصد دارند که تجربه جدیدتری را برای کاربران به ارمغان بیاورند.

بازی Guilty Gear XX: Accent Core Plus R در مجموع شامل ۲۵ کاراکتر مختلف می‌شود که به منظور متعادل سازی، تمامی آنها بهینه‌سازی شده‌اند. این بازی با حالت گالری که بیش از ۱۰۰ عکس هنری را در خود جای داده است، به همراه بخش‌های Survival ،Versus و Training به دست کاربران نینتندو سوییچ می‌رسد.

Guilty Gear XX: Accent Core

در مورد بخش آنلاین و چند نفره، نسخه نینتندو سوییچ بازی Guilty Gear XX: Accent Core Plus R به کاربران اجازه می‌دهد که بازی را در حالت آفلاین و همچنین آنلاین تجربه کنند و به رقابت بپردازند. در بخش آنلاین بازی کاربران می‌توانند با مراجعه به حالت Ranked Matches با دیگر بازیکنان به مبارزه بپردازند و با کسب امتیازات در جدول بهترین بازیکنان صعود کنند. در آن سو حالت Player Matches نیز برای بازیکنانی در نظر گرفته شده است که قصد دارند یک روند تفریحی از بازی داشته باشند.

بازی Guilty Gear XX: Accent Core Plus R در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۸ برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود. قیمت بازی در حال حاضر مشخص نشده است، اما می‌دانیم که بازی با نشان T یا همان نوجوان رده‌بندی سنی شده است.

بازی Guilty Gear Xrd Revelator، نسخه دیگر این مجموعه، در زومجی توانست نمره عالی ۹ را از آن خود کند. در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

گیلتی گیر توانست تقریبا تمامی انتظارت ما از یک بازی مبارز‌ه‌ای را برآورده و با گیم‌پلی چالش‌برانگیز، گرافیک زیبا و موسیقی‌های هیجان‌انگیز‌ش خود را به یک اثر بی‌نقص تبدیل کند. با توجه به محتوای جدید، بازی رفته رفته گسترده‌تر می‌شود، اما سیاست‌های سازنده در عرضه بسته‌های الحاقی و همین‌طور قیمت‌گذاری اولیه روی پی سی، خریداری بازی را تا حدودی برای دارندگان نسخه پیشین دشوار می‌کند.

 نظرات خود را در مورد راه‌یابی سری بازی‌های مبارزه‌ای Guilty Gear به سوییچ با زومجی در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده