// چهار شنبه, ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۵

آپدیت جدید بازی Sea of Thieves با محوریت رفع مشکلات منتشر شد

استودیو ریر آپدیت جدید بازی Sea of Thieves را منتشر کرد. این آپدیت برخی از مشکلات و باگ‌های بازی را برطرف می‌کند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، آپدیت جدید بازی Sea of Theives آماده دانلود است. استودیو ریر (Rare Studio) آپدیت 1.0.5 این بازی را برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان و پی سی منتشر کرده و همانطور که از شماره این آپدیت مشخص است، این بروزرسانی، جزئی است و برخی از مشکلات و باگ‌های بازی را برطرف می‌کند.

حجم این آپدیت در کنسول ایکس‌باکس وان معادل ۱.۳۶ گیگابایت و در پلتفرم پی‌سی اندکی کمتر از ۱.۲۵ گیگابایت است. این آپدیت آخرین مشکلات مربوط به اسپاون شدن را که از زمان عرضه این بازی باقی مانده بود، برطرف می‌سازد؛ برای مثال می‌توان به مشکلی که در اسپاون شدن Skeleton Fort و Bounty Quest Skeletonها وجود داشت اشاره کرد که با نصب این آپدیت برطرف می‌شود. در ادامه به برخی دیگر از تغییراتی که این آپدیت ایجاد می‌کند، اشاره می‌شود:

  • باگ مربوط به انتخاب نشدن سلاح دوم برطرف می‌شود
  • اسلحه انتخاب‌شده در بین مراحل ثابت می‌ماند
  • از این پس شما یک موسیقی را دوبار پشت سر هم اجرا نخواهید کرد
  • هیولای کراکن دیگر در اطراف تخته‌سنگ‌ها اسپاون نمی‌شود
  • بازیکنان، دیگر مشکل گیر افتادن در پشت پیشخوان Pirate Hideout را نخواهند داشت
  • کشتی شما دیگر در زمان غرق شدن در هوا معلق نمی‌شود

شما می‌توانید به منظور مشاهده لیست کامل تغییرات اعمال‌شده توسط آپدیت 1.0.5، به سایت رسمی بازی Sea of Thieves مراجعه کنید. همچنین طبق گفته‌های سازنده بازی، قرار است مجموعه‌ای جدید از لباس‌ها، سلاح‌ها و آیتم‌ها برای این بازی عرضه شود. با آنکه این توسعه‌دهنده زمان دقیق عرضه این موارد را مشخص نکرده، اما اشاره کرده است که این ویژگی‌ها به‌زودی به بازی افزوده می‌شود.

علاوه بر آپدیتی که این هفته منتشر شد، ریر قصد دارد تا آپدیت‌های بزرگی را برای Sea of Theives عرضه کند. حداقل عرضه ۶ آپدیت بزرگ برای این بازی برنامه‌ریزی شده است که نام اولین آپدیت «The Hungering Deep» است و قرار است در ماه می (اردیبهشت-خرداد) عرضه شود. این آپدیت یک تهدید هوش مصنوعی جدید، مکانیزم گیم‌پلی جدید و پاداش‌های زیادی را به بازی اضافه می‌کند. همچنین در کنار این بروزرسانی‌های بزرگ، شاهد آپدیت‌های دیگری خواهیم بود که طی یک سری رویداد هفتگی، اهداف و پاداش‌های جدیدی به بازی اضافه می‌کند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده