نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۸

آلبرت پنلو پس از ۱۸ سال از کمپانی مایکروسافت جدا می‌شود

آلبرت پنلو، مدیر ارشد بازاریابی کنسول ایکس‌باکس در توییتر اعلام کرد که می‌خواهد از کمپانی مایکروسافت خداحافظی کند.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که آلبرت پنلو، مدیر ارشد بازاریابی کنسول ایکس‌باکس مایکروسافت پس از ۱۸ سال این کمپانی را ترک می‌کند. او در توییتر نوشت:

خب، امروز روز دیوانه‌کننده‌ای است. پس از ۱۸ سال فعالیت در مایکروسافت تصمیم گرفتم تا این کمپانی را ترک کنم. اگر بگویم که این تنها یک تجربه در زندگی‌ام بوده است، حقیقت را بازگو نکرده‌ام. تیم ایکس‌ باکس اهمیت بسیار زیادی برایم دارد و آنها را همچنان تشویق خواهم کرد – هنوز چیزهای بزرگ زیادی در راه است.

پنلو در یک توییت تکمیلی از طرفداران Xbox به خاطر بازخوردها و حمایت‌هایشان تشکر کرد. او در این توییت اظهار داشت:

ملاقات و گفتگو با بسیاری از شما [طرفداران] ارزشمند و شگفت‌انگیز بوده است. طرفداران به مانند انرژی برای تیم عمل می‌کنند که عاملی برای ادامه فعالیت محسوب می‌شود.

آلبرت پنلو در زمان فعالیت در کمپانی Microsoft به کنترل برنامه‌های بازاریابی ایکس‌باکس اورجینال، ایکس‌باکس 360 و کینکت پرداخت. همچنین در جدیدترین نقش خود بازاریابی و برنامه‌ریزی راهبردی برای دستگاه‌های ایکس‌باکس از جمله ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس وان اس و ایکس‌باکس وان ایکس را رهبری کرد.

فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس‌باکس مایکروسافت نیز از جمله کسانی بود که در توییتر بهترین‌ها را برای آلبرت پنلو آرزو کرد. او در توییتر نوشت:

 بهترین‌ها را برایت آرزو می‌کنم رفیق. کار کردن در کنار هم در طول این سال‌ها بسیار عالی بود و بابت تمام کارهایی که برای ایکس‌باکس انجام دادی، سپاسگذارم.

شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده