نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۶

شایعه: بری لارسون گزینه اصلی دیزنی برای بازی در فیلم Rose Red است

طبق شایعات منتشر شده، بری لارسون گزینه اصلی والت دیزنی برای بازی در فیلم مستقل شخصیت رز قرمز، خواهر سفید برفی است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ظاهرا والت دیزنی بازیگر نقش رز قرمز را که خواهر سفید برفی است، در فیلم مستقل این شخصیت انتخاب کرده است. به نقل از وب‌سایت دیزنی‌فیلم‌فکتز، بری لارسون، بازیگر برنده جایزه اسکار برای فیلم Room (اتاق)، ممکن است نقش رز قرمز را که خواهر سفید برفی است، در فیلم لایو اکشن این شخصیت بر عهده بگیرد. هرچند که هنوز توافقی بین لارسون و دیزنی صورت نگرفته و جزئیات فیلم قطعی نیست، اما طبق اطلاعات اولیه منتشر شده، فیلم Rose Red احتمالا یک فیلم لایو اکشن ماجراجویی خواهد بود و ظاهرا قرار نیست تنها اتفاقات آن در دنیای اصلی مجموعه جریان داشته باشد.

فیلم Rose Red قرار است به‌جای روایت دوباره داستان کلاسیک سفید برفی و هفت کوتوله که در آن سفید برفی پس از خوردن سیب سمی به خواب مرگ فرو می‌رود، داستان خواهرش رز قرمز را روایت کند که با هفت کوتوله داستان اصلی متحد می‌شود تا راهی را برای از بین بردن این نفرین پیدا کنند. این فیلم می‌تواند یک رویکرد نسبتا متفاوت نسبت به داستان اصلی داشته باشد و می‌توانیم شاهد یک داستان جدید در روی پرده‌های سینما باشیم. همچنین فیلم Rose Red قرار است یک نمایش قوی‌تر و حتی بهتر از شخصیت زن اصلی فیلم را نمایش دهد و حتی ممکن است در نهایت سرنوشت سفید برفی با داستان اصلی یکی نباشد و در آن شاهد ازدواج او با شاهزاده هندسام نباشیم.

Rose Red

در حال حاضر فیلم Rose Red کارگردانی ندارد و مشخص نیست که این فیلم قرار است در چه تاریخی اکران شود. با این حال، کار نوشتن فیلمنامه اصلی فیلم Rose Red بر عهده جاستین مرز، نویسنده انیمیشن The Boxcar Children، بوده است و در حال حاضر اون دوگرتی، نویسنده فیلم Tomb Raider (توم ریدر) و فیلم Snow White and the Huntsman (سفید برفی و شکارچی)، در حال بروزرسانی و نزدیک‌تر کردن فیلمنامه فیلم به نسخه انیمیشن این مجموعه است. همچنین کریستین گور، نویسنده فیلم War Story (داستان جنگ)، به نوشتن فیلمنامه فیلم Rose Red کمک خواهد کرد.

در حال حاضر بری لارسون در فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) نقش کارول دانورز را بر عهده دارد و او قرار است ستاره اولین فیلم ابرقهرمانی مستقل با محوریت ابرقهرمان زن در دنیای سینمایی مارول باشد. با اینکه هنوز حضور لارسون در فیلم Rose Red قطعی نیست؛ اما علاقه دیزنی به گسترش همکاری با او چندان جای تعجبی ندارد و حتی ممکن است همکاری لارسون با این شرکت در دیگر مجموعه‌های دیزنی نیز گسترش پیدا کند.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده