نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۹

تعداد صحنه‌های پس از پایان فیلم Avengers: Infinity War مشخص شد

پس از نمایش فیلم Avengers: Infinity War برای منتقدین، اهالی سینما و برخی از طرفداران، تعداد صحنه‌های پس از پایان این فیلم فاش شده است.

بامداد دیروز سرانجام فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) برای منتقدین، اهالی سینما و برخی از طرفداران نمایش داده شد که واکنش‌های اولیه بسیاری از این افراد مثبت بوده است و به نظر می‌رسد که مارول استودیو توانسته به حرف‌هایش جامه عمل بپوشاند. صحنه‌های پس از پایان فیلم به یکی از ویژگی‌ها، رسم‌ها و بخش‌های مهم فیلم‌های دنیای سینمایی مارول از زمان اکران فیلم Iron Man (آیرون من) در سال ۲۰۰۸، تبدیل شده است و بسیاری از طرفداران به دنبال تعداد صحنه‌های پس از پایان این فیلم مورد انتظار بودند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تعداد صحنه‌های پس از پایان فیلم Avengers: Infinity War مشخص و فاش شده است که تعداد آن شاید کمی کمتر از انتظار طرفداران باشد.

Avengers: Infinity War

برندون دیویس، نویسنده وب‌سایت کمیک‌بوک، با انتشار توییتی در توییتر شخصی خود فاش کرد که فیلم Avengers: Infinity War تنها دارای یک صحنه پس از پایان فیلم است. برخی از افراد دیگر که فیلم را تماشا کرده‌ بودند نیز این موضوع را تایید کرده‌اند، اما با توجه به امضای یک قرارداد با مارول برای عدم افشای هرگونه اسپویلی از فیلم، اطلاعاتی از این صحنه پس از پایان فیلم Infinity War در دسترس نیست. به این ترتیب مشخص نیست که این صحنه به فیلم‌های بعدی دنیای سینمایی مارول مثل فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) اشاره دارد یا اینکه این صحنه با فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) ارتباط خواهد داشت.

با این حال، این امکان وجود دارد که فیلم Avengers: Infinity War در نهایت دارای یک صحنه پس از پایان فیلم دیگر نیز باشد؛ اما این صحنه در روز گذشته نمایش داده نشده باشد و ما این صحنه را در زمان اکران فیلم مشاهده کنیم. پیش از این برادران روسو که کارگردانی این فیلم را بر عهده دارند، گفته بودند که فیلم Infinity War ممکن بود حتی یک صحنه پس از پایان فیلم نیز نداشته باشد؛ اما در نهایت ظاهرا یک صحنه به پایان فیلم اضافه شده است. اکران فیلم Avengers: Infinity War از روز جمعه این هفته رسما آغاز خواهد شد.

همچنین فیلم Avengers 4 در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران خواهد شد. کارگردانی دو قسمت جدید فیلم Avengers (انتقام جویان) بر عهده جو و آنتونی روسو و کار نوشتن فیلمنامه آنها بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی بوده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده