// چهار شنبه, ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۸

ممکن است بازی Cyberpunk 2077 زودتر از زمان پیش‌بینی‌شده عرضه شود

با توجه به عدم پرداخت سود سالانه استودیوی سی‌ دی پراجکت رد به سهامداران، می‌توان انتظار داشت تا روند توسعه بازی Cyberpunk 2077 زودتر به پایان خود نزدیک شود.

با توجه به تحقیقاتی که یکی از کاربران سایت Reddit انجام داده است، بنظر می‌رسد امسال استودیوی CD Projekt RED قصد ندارد سود سالانه خود را به سهام‌داران پرداخت کند تا بتواند تمام سرمایه خود را بر روند ساخت Cyberpunk 2077 متمرکز کند.

طبق گفته‌های این کاربر و اطلاعاتی که از یک سایت لهستانی به‌دست آمده است، سی‌دی پراجکت تنها استودیوی بازی‌سازی بوده که در سال ۲۰۱۷، سود سالانه خود را (معادل ۳۰ میلیون دلار) به سهامداران پرداخت کرده است. اما اخیرا هیئت مدیره این استودیو تصمیم گرفته‌اند تا امسال هیچ سودی را به سهام‌داران پرداخت نکنند. سود خالص این استودیو در سال ۲۰۱۷ معادل ۲۰۰ میلیون دلار بوده است که نشان می‌دهد که اگر این استودیو قصد پرداخت هیچ سودی را به سهام‌داران نداشته باشد، به احتمال زیاد آن را بر روند توسعه بازی جدید خود سرمایه‌گذاری ‌می‌کند و طبیعتا این مساله باعث خواهد شد تا عرضه این بازی خیلی زودتر از چیزی باشد که طرفداران انتظارش را می‌کشند. در واقع، این خبر به این معنی است که اگر این بازی در سال ۲۰۱۸ هم عرضه نشود، احتمالا در سال مالی ۲۰۱۸ (که در نیمه اول سال ۲۰۱۹ پایان می‌یابد) شاهد عرضه آن باشیم.

Cyberpunk 2077با توجه به این که مدت زمان بسیار زیادی از معرفی اولیه Cyberpunk 2077 گذشته، بالاخره می‌توانیم امیدوار باشیم تا این استودیو ۶ الی ۱۲ ماه پس از نمایش تریلر بازی در نمایشگاه E3 خرداد ماه امسال، آن را عرضه کند. شاید صحبت از عرضه این بازی کمی زود باشد، اما با توجه به اخبار و شایعه‌های جدیدی که حول این بازی منتظر می‌شود، به‌نظر می‌رسد باید کم کم خود را برای معرفی کامل بازی بعدی سازنده سری محبوب The Witcher آماده کنیم.

نظر شما راجع به این خبر چیست؟ با توجه به اینکه استودیوی سی‌دی پراجکت تمام تمرکز و بودجه خود را صرف توسعه این بازی کرده است، به‌نظرتان می‌توانیم این بازی را تا یک سال آینده تجربه کنیم؟


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده