نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۹

بازیگر فیلم هالووین درباره اولین تریلر آن صحبت می‌کند

به‌تازگی جیمی لی کرتیس، ستاره فیلم هالووین (Halloween) درباره اولین تریلر این اثر صحبت کرد. همچنین تایید شده که جان کارپنتر هم از این فیلم امتیاز دریافت خواهد کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به‌تازگی جیمی لی کرتیس، ستاره فیلم Halloween (هالووین) که بازگشت و حضور دوباره او در جدیدترین قسمت این مجموعه تایید شده، اطلاعات و خبرهای خوب جدیدی در رابطه با این اثر ترسناک محبوب، با طرفداران در میان گذاشته است. او در مصاحبه کوتاهی که با گزارشگر سایت خبری یاهو داشت عنوان کرد که مدتی است یک تریلر از جدیدترین قسمت این مجموعه مشاهده کرده است. حال خبر بسیار خوبی که در این میان برای طرفداران این مجموعه وجود دارد این است که این بازیگر محبوب، این تریلر را با صفت «به‌شدت ترسناک» توصیف کرده است. او در طی این مصاحبه، اینگونه درباره این تریلر صحبت کرد:

مدتی است که من یک تریلر و چندین فیلم کوتاه از این اثر دیده‌ام. باید بگویم که آنها به‌شدت وحشتناک و ترسناک بودند. آنها واقعا صحنه‌های ترسناکی را به تصویر کشیده بودند. من تا به امروز هیچ وقت این حرف را در زندگی‌ام به زبان نیاورده بودم، اما از همین لحظه تا پایان سال، هر کجا که بخواهم درباره این موضوع صحبت کنم، این حرف را خواهم گفت.

جیمی لی کرتیس اولین بار نقش شخصیت لوری استرود را در اولین قسمت از سری فیلم هالووین که در سال ۱۹۷۸ اکران شد، ایفا کرد. این فیلم توسط جان کارپنتر کارگردانی شده بود. با این حال، به‌شدت ترسناک و جذاب بودن اولین تریلر جدیدترین قسمت این مجموعه تنها خبر خوب برای طرفداران نیست. خبر خوب دیگری هم که به‌تازگی خطاب به طرفداران سری فیلم Halloween منتشر شده، مستقیما از طرف رئیس کمپانی بلوم هاوس پروداکشنز (Blumhouse Productions) یعنی جیسون بلوم آمده است. بلوم به‌طور رسمی تایید کرد که خالق این مجموعه یعنی جان کارپنتر قرار است از این اثر هم امتیاز و اعتبار دریافت کند. 

مدتی پیش به‌طور رسمی تایید شده بود که جان کارپنتر قرار است در پروژه تولید این دنباله حضور داشته باشد و نقش مهمی را در روند تولید ایفا کند. او نقش یک مشاور را در تیم داشته و هم به کارگردان این مجموعه یعنی دیوید گوردون گرین، کارگردان فیلم Pineapple Express (پاین‌اپل اکسپرس) کمک کرده و هم نویسنده پروژه یعنی دنی مک‌براید، سازنده و نویسنده سریال Eastbound & Down را راهنمایی کرده است. وی در این پروژه به عنوان تهیه کننده اجرایی و مشاور حضور داشت.

Halloween

این تاییدیه از طرف یکی از افراد و نمایندگان جیسون بلوم در پاسخ به سوال یکی از طرفداران که زیر یکی از پست‌های صفحه رسمی توییتری خود بلوم مطرح شده بود، اعلام شد. این پست زمانی ایجاد و منتشر شد که خود جیسون بلوم خطاب به طرفداران خود در توییتر اعلام کرد که جدیدترین قسمت این مجموعه را دو بار تماشا کرده است. مدتی پیش جیسون بلوم بعد از اینکه اولین بار این اثر را تماشا کرد، خطاب به گزارشگر سایت خبری Digital Spy اعلام کرد که تا مقدار بسیار زیادی به این اثر اعتماد و اطمینان دارد و برای افرادی که قرار است در آینده‌ای نزدیک این فیلم ترسناک را تماشا کنند، هیجان بسیار زیادی دارد. وی در طی این مصاحبه، هیجان و البته اطمینان خود را اینگونه بیان کرد:

من حس خیلی خوبی نسبت به این فیلم دارم. تقریبا دو شب پیش یک قسمت از آن را تماشا کردم. من فکر می‌کنم در پروژه تولید این اثر، دیوید گوردون گرین، کار فوق‌العاده‌ای را انجام داده است. او دقیقا تمام کارهایی که من آرزوی آنها را داشتم، در تولید این پروژه انجام داده است. دیوید گوردون گرین علاوه بر اینکه به دی‌ان‌ای و اصالت این مجموعه احترام گذاشته، یک چیز کاملا جدید را هم به آن اضافه کرده است. ما واقعا برای افرادی که قرار است در آینده‌ای نزدیک این فیلم را در سینماها تماشا کنند، به‌شدت هیجان‌زده هستیم.

جیمی لی کرتیس در نقش لوری استرود، جودی گریر در نقش کارن استرود (دختر لوری استرود)، اندی متیچاک در نقش آلیسون استرود (نوه لوری استرود)، نیک کسل و جیمز جود کورتنی در نقش مایکل مایرز، ویرجینیا گاردنر در نقش ویکی، مایلز رابینز، دیلن آرنولد، درو شاید، راب نیتر، ریان ریس و ویل پاتون، از جمله بازیگرانی هستند که در فيلم Halloween حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. بلوم هاوس وظیفه ساخت فیلم Halloween را بر عهده دارد و کمپانی یونیورسال نیز مسئولیت انتشار این فیلم را بر عهده خواهد داشت.

فیلم Halloween قرار است به مناسبت چهلمین سالگرد مجموعه هالووین در تاریخ ۱۹ اکتبر ۲۰۱۸ (۲۷ مهر ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده