نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۸

نقش جسیکا ویلیامز در سری فیلم Fantastic Beasts مشخص شد

به‌تازگی جی.کی. رولینگ، نویسنده کتاب‌های هری پاتر و فیلمنامه فیلم‌های Fantastic Beasts، نقشی را که قرار است جسیکا ویلیامز در این مجموعه ایفا کند مشخص کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جی. کی. رولینگ به‌تازگی نقشی را که قرار است توسط جسیکا ویلیامز در دومین قسمت از سری فیلم Fantastic Beasts (جانوران شگفت انگیز) یعنی فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald (موجودات شگفت انگیز: جرائم گریندل والد) ایفا شود، معرفی کرد. درست ۵ سال بعد از اینکه آخرین قسمت از سری فیلم Harry Potter (هری پاتر) در سال ۲۰۱۱ به روی پرده سینماها رفت، دنیای جادوگری به شکل دیگری به سینماها بازگشت و اولین قسمت از مجموعه جدید این سری داستان‌های پرطرفدار، یعنی فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them (جانوارن شگفت انگیز و زیستگاه آنها) در سال ۲۰۱۶ به روی پرده رفت. فیلمنامه اولین قسمت از این مجموعه توسط نویسنده سری کتاب‌های هری پاتر یعنی جی کی رولینگ نوشته شد و کارگردانی آن هم برعهده دیوید یتس بود. اولین قسمت از این مجموعه، طرفداران این سری داستان‌ها را به فضای جذاب و فانتزی سال ۱۹۲۶ برد. در طی داستان فیلم جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنها، بینندگان با شخصیت اصلی قصه یعنی نیوت اسکمندر (با بازی ادی ردمین) آشنا شدند؛ جادوگر جوانی که در این قسمت قرار است کارهای بزرگتری انجام دهد.

البته نیوت اسکمندر یکی از چندین شخصیت جدیدی بود که برای اولین بار آن هم با اولین قسمت از سری فیلم Fantastic Beasts روی پرده سینماها حاضر شده و به هنرنمایی می‌پرداختند. کمی بعد از معرفی این شخصیت جوان، ما شاهد معرفی کنگره جادویی ایالات متحده آمریکا (Magical Congress of the United States of America یا به اختصار MACUSA) و همچنین چندین نفر از کارکنان آن بودیم. البته معرفی شخصیت‌های جدید و ناآشنا به همینجا ختم نمی‌شود بلکه تقریبا از همان اوایل داستان، ما با دو خواهر تینا/پورپنتینا گلدستین و کویینی گلدستین (با بازی کاترین واترستون و آلیسون سودول) هم آشنا شدیم. 

هم جسیکا ویلیامز و هم خود جی کی رولینگ، در شب افتتاحیه پیش نمایش تئاتر Harry Potter and the Cursed Child (هری پاتر و بچه طلسم شده) حضور داشتند. این مراسم آخر همین هفته در برادوی برگزار شد. در طی همان شب افتتیاحیه نمایش، جی کی رولینگ یک تصویر دو نفره از خودش و ویلیامز در صفحه رسمی حساب کاربری توییتر خود منتشر کرده بود. البته علاوه بر انتشار این تصویر، رولینگ به‌طور رسمی اعلام کرد که این بازیگر رنگین پوست قرار است نقش شخصیت پروفسور یولِلا «للی» هیکس را از مدرسه جادوگری و سحر و جادوی ایلورمورنی (Ilvermorny School of Witchcraft and Wizardry) در فیلم موجودات شگفت انگیز: جرائم گریندل والد ایفا کند. بلافاصله در پاسخ به سوالی که یکی از طرفداران در توییتر از رولینگ پرسیده بود، او اینگونه پاسخ داد که در دومین قسمت از سری فیلم جانوران شگفت انگیز، ما شاهد حضور کامل للی نخواهیم بود بلکه تنها اشاره‌ای به آن شده و شاید حضور کوتاهی از او را شاهد باشیم. او قرار است در سومین قسمت از این مجموعه، یک حضور و نقش درخشان در داستان این فیلم داشته باشد.

Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald

برای آن دسته از افرادی که خیلی با این دنیای جادویی آشنایی ندارند یا می‌خواهند اطلاعات گذشته خود از دنیای جادوگری را باری دیگر به یاد بیاورند باید گفت که «ایلورمورنی» یک مدرسه جادوگری آمریکایی است که کاملا با مدرسه هاگوارتز برابری می‌کند و در شهر ایالت ماساچوست قرار دارد. چندی پیش و در فیلم جانوارن شگفت انگیز و زیستگاه آنها، به نام این مدرسه توسط کویینی گلدستین اشاره شد. همانطور که تا حدودی در قسمت اول به آن اشاره شد، این مدرسه همان محلی است که هر دو خواهر گلدستین در آن تحصیل کردند و هنرهای سحر و جادو را در آن آموختند. براساس حرف‌هایی که خود جی کی رولینگ عنوان کرده است، از آنجایی که در فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald ما فقط شاهد اشاره‌ای به «للی» هستیم، به احتمال بسیار زیاد شاهد نمایش مدرسه ایلورمورنی هم نخواهیم بود و برای دیدن این مدرسه جادوگری آمریکایی باید در بهترین حالت تا قسمت سوم این مجموعه صبر کنیم. 

ادی ردمین در نقش نیوت اسکمندر، کاترین واترستون در نقش تینا گلدستین، ازرا میلر در نقش کریدنس بربون، زو کراویتز در نقش لیتا لسترنج، آلیسون سودول در نقش کویینی گلدستین، دن فوگلر در نقش جیکوب کوالسکی، جانی دپ در نقش گلرت گریندل والد، جود لاو در نقش دامبلدور جوان، کالوم ترنر در نقش تسئوس اسکمندر، برونتیس جودورافسکی در نقش نیکلاس فلامل، درک ریدل در نقش تراکویل تراورس، پاپی کربی تیچ در نقش رزیر، ولف راث در نقش اسپیلمن، ویکتوریا یتس در نقش بانتی، کورنل جان در نقش آرنولد گازمن و جسیکا ویلیامز در نقش پروفسور یولِلا «للی» هیکس از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald حضور دارند و به‌ ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald قرار است در تاریخ ۱۶ نوامبر ۲۰۱۸ (۲۵ آبان ۱۳۹۷) اکران شود. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم مانند قسمت اول بر عهده جی کی رولینگ خواهد بود و دیوید یتس نیز مانند فیلم اول کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده