// سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۱

بازی H1Z1 برای پلی استیشن 4 منتشر می‌شود

استودیو Daybreak Games اعلام کرد که بازی H1Z1 برای پلی استیشن 4 منتشر می‌شود و بازیکنان به‌زودی می‌توانند نسخه بتای آن را دریافت کنند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو دی‌بریک گیمز (Daybreak Games) اطلاعاتی از پورت کنسولی بازی H1Z1 منتشر کرد. به نقل از سازندگان، بازی بتل رویال H1Z1 به‌زودی برای پلی استیشن 4 منتشر می‌شود و پیش از عرضه آن کاربران می‌توانند در فاز آزمایشی (بتای عمومی) آن شرکت و بازی را تجربه کنند. بتای عمومی بازی H1Z1 در تاریخ ۲۲ مه (۱ خرداد ماه) در دسترس تمامی کاربران قرار می‌گیرد و در آن سو بتای محدود آن نیز هفته‌ آینده منتشر می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به این لینک برای ثبت نام اقدام کنند.

البته گفتنی است که بازی H1Z1 تنها در قالب یک پورت به پلی استیشن 4 راه پیدا نمی‌کند بلکه سازندگان اعلام کردند که در کنار محتویات جدیدی که اوایل سال جاری میلادی معرفی شده است، نسخه پلی استیشن 4 این بازی شامل ویژگی‌هایی جدید، سیستم جدید پیشرفت سلاح، رابط کاربری (UI) بهینه سازی شده و تجهیزات تازه می‌شود.

علاوه بر آن سازندگان اعلام کردند که کنترلر‌های بازی با توجه به روان شدن بازی روی کنسول‌ها، بازنگری شده است و این موضوع تجربه بهتری برای بازیکنان به ارمغان بیاورد. همچنین روند کلی بازی از سیستم مبارزاتی گرفته تا سیستم Airdrop بهبود یافته است تا بتواند هیجان بازی را افزایش دهد. همچنین سازندگان امتیاز ویژه‌ای را برای دارندگان کنسولی پلی استیشن 4 پرو در نظر گرفته‌اند و بازیکنان می‌توانند با آپدیت کردن، بازی را روی ۶۰ فریم بر ثانیه تجربه کنند.

بازی H1Z1 رایگان یا همان Free to Play است اما بازیکنانی که آن را پیش خرید کنند می‌توانند از آیتم‌های ظاهری ویژه‌ای و همچنین تم منحصر‌به‌فردی بهره‌مند شوند. گفتنی است که کاربرانی که بازی را پیش خرید کنند می‌توانند از آیتم‌های یاد شده در بتای عمومی نیز استفاده کنند. در انتها، دارندگان سرویس Playstation Plus می‌توانند از تخفیف ۲۰ درصدی روی این محصول برخوردار شوند.

برای آشنایی بیشتر با بازی در ادامه می‌توانید تریلر کوتاه نسخه پلی استیشن 4 آن را تماشا و دانلود کنید. گفتنی است که بازی H1Z1 هم‌اکنون از طریق استیم برای پی سی در دسترس است. برای اطلاع بیشتر می‌توانید به صفحه استیم آن مراجعه کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

 آیا نسخه بتای این بازی را روی کنسول دانلود خواهید کرد؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده