نویسنده: محمد حیدری
// سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۱

کمپین کیک استارتر بازی Iratus: Lord of the Dead به زودی آغاز خواهد شد

استودیوی Unfrozen اعلام کرده‌ است که طی روز‌های آینده کمپین کیک‌استارتر بازی Iratus: Lord of the Dead آغاز خواهد شد.

این هفته، استودیوی Unfrozen توسعه‌‌دهنده‌ی مستقل روسی طی اعلامیه‌ای روی استیم اعلام کرد که اولین بازی فانتزی‌-نقش‌آفرینی آن‌ها با نام Iratus: Lord of the Dead از تاریخ ۱۲ اردیبهشت از طریق کیک استارتر آماده‌ی جمع‌آوری کمک‌های مالی خواهد بود.

در حالی که بخش زیادی از مراحل ساخت و توسعه‌ی بازی انجام شده‌ است تیم سازنده درصدد جمع‌آوری بودجه‌ای ۱۰ هزاری دلاری برای افزودن محتوای تازه و اصلاحیات بیشتر برای هر چه باکیفیت‌تر کردن محصول نهایی است.

Unfrozen کار روی بازی Iratus: Lord of the Dead را از سال ۲۰۱۶ آغاز کرده است و حال پس از گذشت حدود یک‌ سال از شروع ساخت و در صورت به ثمر رسیدن تلاش‌ها برای جمع‌آوری کمک از هواداران، احتمالا باید به‌زودی منتظر عرضه‌ی این پروژه‌ی مستقل در بازار باشیم. این بازی که بیشترین تاثیر را از بازی Darkest Dungeon گرفته است در قابل ژانر فانتزی-تاکتیکی بازیکنان را در جناح تاریک داستان قرار می‌دهد و آن‌ها باید با انتخاب‌های خود به Iratus کمک کنند تا از سیاه‌چاله‌ای که سال‌های طولانی در آن اسیر بوده نجات پیدا کند.

در Iratus: Lord of the Dead بازیکنان از قدرت‌های تاریک و جادویی برای بهتر و قوی‌تر کردن مقر زیرزمینی خود به‌وسیله‌ی مینیون‌هایی که از بدن دشمن‌های مرده‌ی خود به‌وجود می‌آورند استفاده می‌کنند. آن‌ها همچین از کیمیاگری، جادو و مهارت‌های تاکتیکی برای شکست‌ دادن دشمنان خود در مبارزات استراتژیک-نوبتی بازی استفاده خواهند کرد.

هم‌اکنون این بازی برای کامپیوتر (ویندوز)، لینوکس و مک در حال توسعه است و انتظار می‌رود که تا ماه اکتبر (حدفاصل ماه‌های مهر تا آبان) آماده‌ی عرضه به بازار باشد. کمپین کیک‌استارتر این بازی نیز از تاریخ ۱۲ اردیبهشت کار خود را آغاز خواهد کرد.

در ادامه شما را به تماشای تریلر منتشر‌شده از این بازی مستقل دعوت می‌کنیم:

دانلود ویدیو از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده