// شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Miracle Run

بازی موبایل Miracle Run با انجام تغییراتی در گیم‌پلی بازی‌های معروف سبک خود، تجربه جدید و جذابی را ارائه می‌دهد.

این روزها که بازی‌هایی مثل Subway Surfers و Agent Dash دیگر به مانند چند سال اخیر تازگی و جذابیت بالایی ندارند، پیدا کردن بازی‌هایی در این سبک که بتوانند تنوعی در گیم‌پلی این دسته از آثار موبایلی ایجاد کنند، شاید برای طرفداران این ژانر خبر خوشحال کننده‌ای باشد. اولین تجربه استودیو Pandazor در زمینه موبایل، اثر قابل توجهی است که توانسته گیم‌پلی نسبتا متفاوتی را هر چند با یک گرافیک ۲.۵ بعدی، به بازیکنان ارائه دهد. شاید در نگاه اول، بازی موبایل Miracle Run جزو آن دسته از آثاری نباشد که شما را به نصب کردنش مجاب کند، اما با تجربه آن احتمالا نظرتان تغییر خواهد کرد.

Miracle Run

شاید مهم‌ترین ویژگی بازی این است که کنترل شخصیت اصلی را از شما گرفته و از بین بردن دشمنان را جایگزین آن کرده است

اولین و شاید بهترین نکته‌ای که در گیم‌پلی بازی اندروید و آیفون Miracle Run به چشم می‌خورد، تغییری است که سازندگان در کنترل مکانیزم‌های بازی ایجاد کرده‌اند. در اکثر بازی‌های این چنینی، شما کنترل شخصیت دونده را برعهده می‌گیرید و باید با اسلایدهای متعدد روی صفحه، سعی کنید کاراکتر خود را از میان موانع به سلامتی عبور دهید؛ اما کاری که در Miracle Run انجام می‌گیرد تقریبا ۱۸۰ درجه تفاوت دارد. گیم‌پلی این بازی براساس از بین بردن دشمنان و مقابله با عکس‌العمل‌های آن‌ها در برابر کاراکتر شما است. کاراکتری که شما هیچ کنترلی روی آن ندارید و به طور خودکار رفته رفته سرعتش بیشتر از قبل می‌شود و از طرفی هم هر چه به مراحل بالاتر برسید، با دشمنانی روبرو می‌شوید که از بین بردنشان سخت‌تر و زمان‌برتر است. از طرفی هم گاهی در بین مراحل مختلف، باید با آنتاگونیست اصلی بازی مبارزه کنید که آن‌هم پیروی از دستورات و مکانیزم‌های خاصی را می‌طلبد و تنوع خوبی به بازی می‌بخشد.

طراحی مراحل Miracle Run از دیگر ویژگی‌های مثبت آن است که باعث می‌شود با یک تیر دو نشان بزنید. در واقع، روند کلی بازی به این صورت است که شما در حال ثبت رکورد جدیدی برای خود هستید، اما هر چه امتیاز بیشتری جمع کنید، وارد سطوح بالاتر با لوکیشن‌های مختلفی خواهید شد که در مجموع باعث می‌شود تا بازی هم دارای حالتی مرحله به مرحله باشد و هم استاندارد اصلی ژانر خود را که تلاش برای ثبت رکوردهای بهتر محسوب می‌شود، حفظ کند. جدا از تنوع بالا در گیم‌پلی و دشمنان بازی، کاراکترهایی که می‌توانید برای خود انتخاب کنید هم گستره وسیعی را شامل می‌شوند که به مرور زمان می‌توانید قفل مربوط به هر کدام را آزاد کنید. در این بین هم تعدادی اچیومنت جالب توسط سازندگان در اختیار قرار گرفته‌ است که به‌دست آوردنشان خالی از چالش نیست.

Miracle Run

در نهایت باید به گرافیک رنگارنگ و هنری جالب بازی هم اشاره کنیم که فضای شاد و در عین حال زیبایی را تدارک دیده است که خسته شدن از بازی را سخت‌تر می‌کند. صداگذاری و موسیقی‌ بازی نیز با پیشروی در مراحل هیجان خاصی پیدا می‌کند و به لذت آن می‌افزاید. برای دانلود بازی آیفون و اندروید Miracle Run می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

دانلود بازی Miracle Run


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده