نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۵

تریلر جدید Total War Saga: Thrones of Britannia بازیافتن قدرت را نشان می‌دهد

تریلر گیم پلی جدید بازی Total War Saga: Thrones of Britannia نشان می‌دهد که بازیکنان چگونه می‌توانند خود را از شرایط بغرنج خارج کنند.

زمان زیادی به عرضه بازی Total War Saga: Thrones of Britannia در تاریخ سیزدهم اردیبهشت‌ماه (۳ می) باقی نمانده است و حال در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که تریلر گیم‌پلی جدیدی از این بازی استراتژی منتشر شده است که روی مرسیا، دومین پادشاهی انگلیس تمرکز دارد.

در ابتدای تریلر انتشاریافته مشکلات قابل توجه و اساسی پادشاهی مرسیا قابل مشاهده است، اما این جناح امتیازهای مثبتی از جمله شمشیرزنان قدرتمند و سواره‌نظام تاثیربرانگیز برای به دست آوردن دوباره قدرت دارد. این تریلر در ادامه به نمایش استراتژی‌هایی می‌پردازد که بازیکنان می‌توانند برای رهایی از موقعیت‌های دشوار مشابه از آن‌ها استفاده کنند. همچنین همانطور که مشاهده می‌شود، ترکیب پیروزی‌های قاطع در نبردها و انتصاب مقامات زیرک نهایتا منجر به بازیافتن قدرت پادشاهی مرسیا خواهد شد.

کمپانی Sega پیش از این با انتشار تریلرهای دیگری به نمایش جنبه‌های مختلف بازی Total War Saga: Thrones of Britannia نظیر تمهیدات سیاسی و تغییرات نبردهای بازی پرداخته است. همچنین چندی قبل تریلر دیگری از این بازی استراتژی منتشر شد که بخش بزرگی از گیم‌پلی بازی را به نمایش در آورد.

بازی Total War Saga: Thrones of Britannia محصولی از پروژه Total War Saga استودیو کریتیو اسمبلی و کمپانی سگا به شمار می‌آید که در آبان‌ماه سال گذشته معرفی شد. این نسخه فرعی بر اساس وقایع تاریخی خاص و در سبک استراتژی همزمان (RTS) در حال توسعه است و برخلاف نسخه‌های تاریخی مجموعه توتال وار که روی دوره‌های بلند‌مدت تمرکز دارند، بر وقایع خاصی متمرکز است که تاثیرات بزرگی در سیر تاریخ داشته‌اند. این بازی با قیمت ۳۹.۹۹ دلار برای کامپیوتر منتشر می‌شود و کسانی که بازی را پیش خرید کنند، از ۱۰ درصد تخفیف بهره‌مند خواهند شد و می‌توانند آن را با قیمت ۳۵.۹۹ دلار تهیه کنند.

دانلود از وب‌سایت آپارات

شما می‌توانید سایر اخبار مرتبط با بازی Total War Saga: Thrones of Britannia را در صفحه اختصاصی آن مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده