نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۳

شایعه: فیلم X-Men: Dark Phoenix آخرین فیلم مارولی فاکس قرن بیستم است

طبق شایعات منتشر شده، فیلم X-Men: Dark Phoenix احتمالا آخرین فیلم مارولی شرکت فاکس قرن بیستم خواهد بود.

آذر سال گذشته، والت دیزنی رسما بخش فیلمسازی و تلویزیونی شرکت فاکس قرن بیستم را از کمپانی فاکس قرن 21 خریداری کرد. ارزش این قرارداد ۵۲ میلیارد دلار اعلام شده است. دیزنی با خرید بخش بزرگی از کمپانی فاکس قرن ۲۱، به مجموعه‌های بزرگ سینمایی و تلویزیونی متفاوت و مختلفی از جمله دو مجموعه X-Men (افراد ایکس) و Fantastic Four (چهار شگفت‌انگیز) دست یافت. با این حال، هنوز زمان نهایی شدن این قرارداد تاریخی مشخص نیست و طبق پیش‌بینی جدید، این قرارداد تا سال ۲۰۱۹ نهایی خواهد شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم X-Men: Dark Phoenix (افراد ایکس: دارک فینیکس) ممکن است آخرین فیلم مارولی شرکت فاکس قرن بیستم باشد. برنت اندرو، نویسنده وب‌سایت کمیک‌ژانر مدعی شده که اخیرا با برخی از اعضای تیم تولید در بالاترین سطوح فاکس قرن بیستم دیدار و در مورد آینده فیلم‌های این شرکت صحبت کرده است.

در این گفتگو، این افراد به صورت غیر مستقیم اشاره کردند که فیلم X-Men: Dark Phoenix قرار است آخرین فیلم مارولی فاکس قرن بیستم باشد و افرادی که در ساخت این فیلم‌ها دخالت دارند، پس از نهایی شدن قرارداد و انتقال مجموعه X-Men به والت دیزنی و اتمام ساخت این فیلم، باید به دنبال شغل دیگری باشند. پس اگر این موضوع درست باشد، به نهایی شدن قرارداد والت دیزنی با فاکس قرن 21 بسیار نزدیک هستیم و پس از آن مارول استودیو رسما می‌تواند از دو مجموعه X-Men و Fantastic Four در دنیای سینمایی مارول استفاده کند. پیش از این کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، در یک مصاحبه گفته بود تا زمان نهایی شدن این قرارداد از برنامه‌ریزی برای اضافه کردن مجموعه X-Men، مجموعه Fantastic Four و شخصیت ددپول، به فاز چهارم دنیای سینمایی مارول خودداری خواهند کرد.

The New Mutants

این در حالی است که اعضای تیم تولید باید برای فیلمبرداری دوباره فیلم X-Men: Dark Phoenix که قرار است از ماه آگوست یا سپتامبر امسال (مرداد، شهریور یا مهر) انجام شود، بازگردند تا روی جلوه‌های ویژه و تدوین نهایی فیلم کار کنند. همچنین وضعیت فیلم The New Mutants (میتونت‌های جدید) که اکران آن تا تابستان سال آینده عقب افتاده است، نیز مشخص نیست. فیلمبرداری دوباره این فیلم که حدودا کمی بیش از ۵۰ درصد فیلم را شامل خواهد شد، قرار است در آینده‌ای نزدیک انجام شود و در حال حاضر جاش بون در حال بازنویسی فیلمنامه فیلم است. همچنین تمامی برنامه‌ها برای ساخت اسپین‌آف فیلم Fantastic Four احتمالا متوقف خواهد شد.

فیلم X-Men: Dark Phoenix قرار است در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۱۹ (۲۵ بهمن ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود. همچنین فیلم The New Mutants قرار است در ۲ آگوست ۲۰۱۹ (۱۱ مرداد ۱۳۹۸) اکران شود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده