نویسنده: محمد حیدری
// دوشنبه, ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۰

فروش رکوردشکن God of War و Yakuza 6 در هفته اول عرضه در انگلستان

بنابر آخرین آمار منتشر‌شده توسط GFK، دو بازی God of War و Yakuza 6 توانسته‌اند در انگلستان به بالاترین میزان فروش هفته اول در تاریخ سری بازی‌های خود دست پیدا کنند.

به نظر می‌رسد که آخرین نسخه از بازی بسیار محبوب و تحسین‌شده‌ی God of War نه‌تنها توانسته است نظر مثبت بسیاری از منتقدین و هواداران را به خود جلب کند، بلکه به یکی از موفق‌ترین نسخه‌های سری از نظر تجاری تبدیل شده است.

بر اساس جدید‌ترین اطلاعات منتشر شده توسط GFK، آخرین بازی استودیوی سانتا مونیکا (Santa Monica) توانسته‌ است در انگلستان به سریع‌ترین و بالاترین فروشِ هفته‌ی اول در تاریخ سری دست پیدا کند و با اختلاف ۳۵ درصدی نسبت به فروش هفته‌ی اول God of War 3 به موفق‌ترین بازی تاریخ این مجموعه در هفته‌ی آغازین عرضه تبدیل شود.

پس از بازی God of War، بازی‌های Far Cry 5 و Yakuza 6: The Song of Life به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را در جدول فروش انگلیس به خود اختصاص داده‌اند. لازم به ذکر است که تا پیش از عرضه‌ی جدیدترین نسخه God of War، بازی Far Cry 5 به مدت سه هفته‌ی متوالی جایگاه اول را در این جدول به خود اختصاص داده بود.

پیش از این، آخرین ماجراجویی «کازوما» نیز توانسته بود به نوبه‌ی خود در تاریخ سری Yakuza رکورد‌ساز شود و با ۳۰۰ واحد فروش بیشتر نسبت به Yakuza Kiwami به بالاترین فروش هفته‌ی اول عرضه در تاریخ سری بدل شود.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده