نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

دو ویدیو جدید از انیمه Batman Ninja منتشر شد

بخش محصولات خانگی برادران وارنر دو ویدیو جدید از انیمه Batman Ninja (بتمن نینجا) را منتشر کرده است.

نسخه دیجیتالی و زبان انگلیسی انیمه Batman Ninja قرار است فردا منتشر شود و نسخه خانگی این انیمه که شامل نسخه DVD و بلوری می‌شود، نیز در روز ۸ می امسال (۱۸ اردیبهشت) عرضه خانگی خواهد شد. اخیرا برادران وارنر انیمه جدید و بسیار متفاوت بتمن را در نمایشگاه واندرکان 2018 نمایش داده بود که این نمایش با تحسین منتقدان و تماشاگران حاضر روبه‌رو شد. این انیمه سینمایی در پاییز سال گذشته در ژاپن منتشر شده بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بخش محصولات خانگی برادران وارنر دو ویدیو جدید از انیمه Batman Ninja را منتشر کرده است. در ویدیو اول شاهد حضور بتمن در دوره ژاپن فئودال هستیم که در مقابل گروهی از سربازان که ماسک جوکر را روی صورت خود دارند، قرار می‌گیرد و محاصره می‌شود و در ادامه آن‌ها به بتمن حمله می‌کنند. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

دومین ویدیو توسط پلی استیشن نتورک منتشر شده است که در این ویدیو شاهد دقایق ابتدایی انیمه Batman Ninja هستیم که اگر دوست ندارید نحوه وارد شدن بتمن به دنیای ژاپن فئودال را تا قبل تماشای این انیمه بدانید، از تماشای این ویدیو خودداری کنید. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

راجر کریگ اسمیت در نقش بتمن، تونی هیل در نقش جوکر، تارا استرانگ در نقش هارلی کوئین و پویزن آیوی، فرد تاتاسیور در نقش گوریلا گراد و دث استروک، یوری لاونتال در نقش رابین، ویل فریدل در نقش رد رابین، رد هود، تام کنی در نقش پنگوئن، اریک بائوزا در نقش دو چهره، گری دلیسل در نقش زن گربه‌ای و آدام کراسدل در نقش آلفرد پنی‌ورث، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در نسخه انگلیسی انیمه Batman Ninja حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند. فیلمنامه این انیمه توسط کازوکی ناکاشیما نویسنده فیلمنامه انیمه Gurren Lagann (گورن لاگان) نوشته شده است. همچنین کارگردانی انیمه Batman Ninja بر عهده جونپی میزوساکی کارگردان انیمه JoJo's Bizarre Adventure (ماجراجویی عجیب و غریب جوجو) بوده و همچنین طراحی شخصیت‌های انیمه بتمن نینجا توسط تاکاشی اوکازاکی، طراح انیمه Afuro Samurai (افرو سامورایی) انجام شده است.


منبع Animemojo
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده