// دوشنبه, ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۸

ویدیو جعبه گشایی Nintendo Labo با محوریت Variety Kit

برنامه ویدیویی Nintendo Minute جعبه گشایی آخرین محصول نینتندو یعنی Nintendo Labo را نشان می‌دهد.

در جدیدترین قسمت برنامه Nintendo Minute اطلاعاتی از پروژه جدید نینتندو یعنی Nintendo Labo منتشر شد که ویژگی‌های آن را به نمایش می‌گذارد.

نفرات حاضر در ویدیو پیش از اسمبل کردن Variety Kit نینتندو لبو، مخاطبان را با محتوای داخل جعبه آشنا می‌کنند. آن‌ها پس از جبعه گشایی، بیشتر روی عملکرد ماشین RC (ماشین کنترلی)‌ تمرکز می‌کنند و قصد دارند کاربران را با ویژگی‌های آن آشنا کنند.

بخش دیگر ویدیو «دوربین اینفرارد» را به نمایش می‌گذارد که در واقع باعث می‌شود بازی‌ها با قطعات مقوایی رابطه مستقیم داشته باشند. در آن سو ویژگی‌ Garage Toy-Con نیز به کاربران اجازه می‌دهد که بازیکنان به روش دلخواه خود بازی‌ها را روی نینتندو سوییچ تجربه کنند.

هر دو محصول Nintendo Labo یعنی Variety Kit و Robot Kit در ماه ژانویه گذشته معرفی شده‌اند. اولین محتوای یاد شده به کاربران اجازه می‌دهد که آیتم‌های مختلف همچون ماشین کنترلری، چوب ماهیگیری، خانه، موتور سیکلت و پیانو بسازند. در آن سو کیت ربات نینتدو لبو همانطور از که از نام آن مشخص است بیشتر روی ساخت تجهیزات ربات مانند برای پوشیدن تمرکز دارد.

در خبر‌های دیگر، کمپانی نینتندو اعلام کرد که قطعات یدکی Nintndo Labo نیز در بازار عرضه شده و قطعات آن از قیمت ۱.۹۹ الی ۱۱.۹۹ دلار قیمت گذاری شده‌اند. برای اطلاع بیشتر می‌توانید با مراجعه به مطلبی در زومجی از نحوه ساخت و بازی کردن آن آشنا شوید.

در ادامه می‌توانید ویدیو جعبه گشایی Nintendo Labo را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید. محصول یاد شده هم اکنون به طور انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ در دسترس است.

دانلود ویدیو از آپارات

برای اطلاع از تریلرها و خبرهای پیشین میتوانید به صفحه اختصاصی Nintendo Labo در زومجی مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده