نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۸

استودیو هاوس‌مارک بازی چندنفره جدیدی را با نام Stormdivers معرفی کرد

استودیو هاوس‌مارک با انتشار تریلر جدیدی بازی چندنفره و بلندپروازانه Stormdivers را معرفی کرد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو هاوس‌مارک که بیشتر به خاطر توسعه بازی‌هایی نظیر بازی Nex Machina، بازی Alienation و بازی Resogun شناخته می‌شود، با انتشار تیزری کوتاهی بازی Stormdivers را معرفی کرده است. این بازی نویدبخش اثری بلندپروازانه با تمرکز روی بخش چندنفره است، اما بخش اعظم آن به صورت راز باقی مانده است و اطلاعات زیادی از بازی در دست نیست.

تیزر منتشر شده به جز نام و برخی از محیط‌های پوشیده‌شده از درخت، مورد دیگری را نشان نمی‌دهد.

دانلود از وب‌سایت آپارات

گمانه‌زنی‌های اولیه حاکی از این است که بازی Stormdivers اثری چندنفره در سبک بقا باشد، اما در حال حاضر اطلاعات زیادی از بازی منتشر نشده است. از آنجایی که استودیو Housemarque به طور معمول بازی‌های خود را برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن منتشر می‌کند، می‌توان انتظار داشت که بازی Stormdivers برای کنسول پلی‌ استیشن 4 عرضه شود، اما این موضوع تنها حدس و گمان است و باید تا زمان انتشار خبرهای بیشتر منتظر بمانیم.

تا به حال تاریخ انتشار و پلتفرم‌های بازی اعلام نشده است، اما شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده تصاویر بازی به وب‌سایت آن مراجعه کنید. همچنین شما می‌توانید به محض انتشار خبرهای بیشتر از بازی Stormdivers آن را در وب‌سایت زومجی مطالعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با ما در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده