// دوشنبه, ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

سازنده The Legend of Bum-bo اطلاعات جدیدی از این بازی منتشر کرد

توسعه دهنده‌ی بازی The Binding Isaac از ساخته‌ی جدید خود با نام The Legend of Bum-bo اطلاعاتی را در اختیار مخاطبان گذاشت.

بازی Legend of Bum-Bo یک نسخه‌ فرعی از سری بازی‌های The Binding Isaac است که به زودی برای مک، ویندوز و تلفن‌های همراه منتشر خواهد شد. طبق گفته‌ی سازندگان، این بازی هم اکنون برای پلتفرم‌های ذکر شده در حال توسعه است و نسخه‌ی نینتندو سوییچ آن نیز برای تولید در سال ۲۰۱۹ برنامه‌ریزی شده است.

این بازی در سال ۲۰۱۶ معرفی شد که دارای سبک پازل نقش آفرینی با تلفیقی از سبک نوبتی است که تمامی مراحل آن به صورت کاملا تصادفی تولید خواهد شد. بازیکنان نقش Bum-bo از بازی قبلی این تولید کننده یعنی The Binding of Isaac را بر عهده خواهند داشت. ادموند مک‌میلین، سازنده‌ی بازی گفت:

برخی از افراد ممکن است متوجه شوند که بازی Bum-bo روابط بسیار زیادی با دیگر ساخته‌ی من Ehe Binding of Isaac دارد. من دوست دارم به این بازی به چشم یک پیش درآمد نگاه کنم، البته منظور من از این حرف چیزی خارج از شبیه بودن این دو بازی به یکدیگر است، اما راهی وجود ندارد که بتوانم بدون لو دادن داستان آن‌ را توضیح دهم. 

او در ادامه توضیح داد:

اما من می‌توانم به شما اطمینان دهم در صورتی که از بازی Isaac لذت برده‌اید و از بازی‌های سبک اکشن نوبتی و پازل هم خوشتان می‌آید، بدون شک بازی The Legend of Bum-bo نیز برای شما خوشایند خواهد بود. بازی The Legend of Bum-bo باز هم توسط خودم و جیمز اید توسعه داده شده است و باز هم همان حال و هوای موزیکال ساخته‌های Ridiculon را خواهد داشت.

شخصیت Bum-bo از چهار نوع سمبل مختلف در هر مرحله استفاده می‌کند که با چیدن آن‌ها در کنار یکدیگر می‌تواند دو نوع حمله‌ی تهاجمی یا دفاعی را ایجاد کند. این شخصیت درون بازی همچنین می‌تواند از نوع خاصی سحر برای اعمال جادوهای مختلفی استفاده کند که یکی از آن‌ها شامل خراب کردن وسایل درون بازی به وسیله‌ی یک قلاب ماهی‌گیری است که باعث احضار mom’s leg می‌شود و می‌تواند به وسیله‌ی آن دشمنان خود را شکست دهد.

تمامی سیاهچال‌هایی که شما به وسیله‌ی شخصیت Bum-bo به آن‌ها وارد می‌شوید به همراه هیولاها، باس‌ها، تله‌ها، پازل‌ها و جادوهایی که استفاده می‌کنید، کاملا تصادفی تولید می‌شود. این عمل تضمین می‌کند که شما با انجام دادن این بازی، هر دفعه با یک سیاهچال جدید روبرو خواهید شد، همچنین با موفقیت در انجام دادن آن‌ها می‌توانید به آیتم‌ها و شخصیت‌های قابل بازی جدیدی دست پیدا کنید.

در ادامه‌ی مطلب می‌توانید تریلر منتشر شده توسط سازنده‌ی بازی را مشاهده فرمایید.

لینک دانلود از آپارات


منبع vg247.com
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده