// دوشنبه, ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۹

نینتندو شخصیت های دیگر بازی Hyrule Warriors: Definitive Edition را معرفی کرد

نینتندو شماری از دیگر شخصیت‌های تحت مالکیت خود را که در بازی Hyrule Warriors: Definitive Edition حضور دارند رونمایی کرد.

چندی پیش کمپانی نینتندو به این موضوع اشاره کرد که تعداد بیشتری از شخصیت‌های سری بازی‌های The Legend of Zelda در بازی Hyrule Warriors: Definitive Edition نیز حضور خواهند داشت. حال به نظر می‌رسد که ما باز هم با برخی از شخصیت‌های محبوب و کلاسیک این کمپانی روبه‌رو خواهیم شد.

در نسخه Definitive Edition بازی Hyrule Warriors شاهد حضور شخصیت Marin از بازی Legend of Zelda: Link’s Awakening و قدرت‌های او در رابطه با احضار نهنگ جادویی عظیم‌الجثه با نام Windfish برای نابودی دشمنان هستیم. همچنین شخصیت‌های The sages از بازی Legend of Zelda: Ocarina of Time نیز در این بازی حضور خواهند داشت که شامل Ruto of the Zora ،Daruna of the Goron و Sheik of the Sheikah است.

در Hyrule Warriors: Definitive Edition همچنین می‌توانیم برخی از شخصیت‌های بازی Legend of Zelda: Majora’s Mask را هم ببینیم. از جمله این شخصیت‌ها می‌توان به شخصیت جوان‌تر Link اشاره کرد که توانایی پوشیدن ماسک Deity را دارد تا به خدایان بازی تبدیل شود. شخصیت بعدی Skull Kid است که به عنوان یک نماد برای Majora خدمت می‌کند و در کنار Tati و Tael و همچنین شخصیت مورد علاقه‌ی همه یعنی Tingle دیده می‌شود.

بازی Hyrule Warriors در سال ۲۰۱۴ ابتدا تنها برای کنسول Wii U منتشر شده بود، اما نسخه‌ی جدید این بازی یعنی Hyrule Warriors: Definitive Edition قرار است در تاریخ ۱۸ می (۲۸ اردیبهشت) برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه شود. این بازی شامل لیست بلندی از شخصیت‌های قدیمی و جدید است؛ بنابراین اگر شما توانایی دسترسی به نسخه‌ی قبلی این بازی را نداشته‌اید و یکی از طرفداران آن محسوب می‌شوید، می‌توانید از تجربه‌ی Hyrule Warriors: Definitive Edition روی کنسول نینتندو سوییچ لذت ببرید.

بازی Hyrule Warriors: Definitive Edition را می‌توان هم‌اکنون در سایت آمازون پیش خرید کرد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده