نویسنده: محمد حیدری
// یکشنبه, ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۸

ویدیوی جدید بازی God of War با محوریت استراتژی های پیشرفته مبارزات

استودیوی سانتا مونیکا امروز ویدیویی را منتشر کرده است که طی آن، هواداران با برخی از استراتژی‌ها و تکنیک‌های پیشرفته‌ی مبارزه در بازی God of War آشنا می‌شوند.

همانطور که می‌دانید بازی بسیار محبوب و موردانتظار God of War دو روز پیش برای کنسول پلی استیشن 4 عرضه شد؛ نسخه‌ای که توانست همانند سه بازی اول سری، نظر بسیاری از منتقدین و هواداران را به خود جلب کند و به نقطه‌ی درخشان دیگری در کارنامه‌ی استودیوی سانتا‌ مونیکا (Santa Monica) بدل شود.

حال پس از عرضه‌ی موفق این بازی، استودیوی توسعه‌دهنده همچنان در حال انتشار ویدیوهایی است که با آموزش و معرفی برخی ویژگی‌های کلیدی این نسخه، هواداران را هرچه‌ بیشتر و بهتر برای تجربه‌ی این بازی آماده می‌کنند. در ادامه‌ی همین روال، امروز ویدیویی از این بازی با محوریت آموزش برخی از نکات و استراتژی‌های پیشرفته‌ی مبارزه منتشر شده است که شما خوانندگان عزیز را در ادامه‌ی مطلب به تماشای آن دعوت می‌کنیم.

گویندگی و تفسیر این ویدیو را دو تن از طراحان ارشد استودیوی سانتا مونیکا یعنی وینسنت ناپولی (Vincent Napoli) و میهیر شِث (Mihir Sheth) به عهده دارند و طی آن، مخاطبان با برخی از استراتژی‌های خاص مبارزه همچون پر کردن و استفاده از نوار Stun توسط ضربات دست (نواری که در قسمت زیر نوار سلامتی دشمنان قرار دارد)، تیرهای آترئوس و برخی دیگر از حرکات که به بازیکنان اجازه‌ی استفاده از ضربات تمام‌کننده‌ را می‌دهد، آشنا می‌شوند.

God of War

به‌طور مثال، یکی دیگر از تکنیک‌هایی که در این ویدیو مشاهده خواهید کرد مربوط به یک کومبوی خاص از تبر لوایتن است که طی آن کریتوس یکی از دشمنان را که در جای خود یخ‌زده است با لگد به سمت دشمن دیگری پرتاب می‌کند و پس از معلق شدن این دشمن بخت‌برگشته روی هوا، او را با تبر خود به یکی از درخت‌های اطراف می‌کوبد. دوختن دشمنان به درخت‌ها و سپس بازگشت تبر لوایتن به دستان قدرتمند کریتوس یکی از لذت‌هایی است که بعید است هرگز برای بازیکنان در طول بازی خسته‌کننده شود.

همچنین برخی استفاده‌های درست از حملات آترئوس، استفاده از ضربات و قدرت‌های ویژه (به اصطلاح بازی Runic Attacks) و بعضی دیگر از تکنیک‌های مبارزه را نیز در طول این ویدیوی دیدنی مشاهده خواهید کرد.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده