نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۷

ورن ترویر در سن ۴۹ سالگی درگذشت

ورن ترویر بازیگر خوش‌نام هالیوودی که بیشتر به‌خاطر ایفای نقش شخصیت مینی-می در سری فیلم‌های Austin Powers معروف شده بود، در سن ۴۹ سالگی درگذشت.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون متوجه شدیم که ورن ترویر، بازیگر محبوبی که بیشتر برای ایفای نقش شخصیت مینی-می (Mini-Me) در سری فیلم‌های Austin Powers (آستین پاورز) معروف شده بود به‌علت عارضه آکندروپلازی کوتولگی، در سن ۴۹ سالگی دار فانی را وداع گفت. این بازیگر خوش‌نام، تنها ۸۱ سانتی متر قد داشت. او در تاریخ ۱ ژانویه ۱۹۶۹ (۱۱ دی ۱۳۴۷) چشم به جهان گشود. ورن ترویر نقشی کوتاه و خلاصه‌ای هم در سری فیلم‌های Harry Potter (هری پاتر) داشت. او در فیلم Harry Potter and the Sorcerer’s Stone (هری پاتر و سنگ جادو)، نقش جنی به نام گریپهوک را ایفا کرده بود. این خبر ناگوار ابتدا در صفحه رسمی او در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. متن بیانیه‌ای که در این رابطه نوشته شده به شرح زیر است:

نوشتن این خبر که ورن ترویر فوت کرده و دیگر در بین ما نیست واقعا قلب بزرگی می‌خواهد و باید بغض سنگینی را برای نوشتن این خبر قورت داد. 

ورن ترویر فرد فوق‌العاده مهربانی بود که اهمیت زیادی برای همه قائل می‌شد. او همیشه دوست داشت کاری کند که لبخند روی لبان همه بیاید، خوشحال باشند و بخندند. هر وقت متوجه می‌شد که فردی به چیزی نیاز دارد، با کمال میل و تا جایی که امکان داشت، به او کمک می‌کرد. ورن ترویر امیدوار بود که با سبک کاری که انجام می‌دهد و زحمت‌هایی که در این راه می‌کشد، بتواند تغییر مثبتی در دیگران ایجاد کند و هر روز برای انتشار این پیام، تلاش زیادی می‌کرد. 

او سعی می‌کرد با هر کاری که می‌کند، مثل عزت، عزم جزمش و حتی حالت رفتاری و طرز برخوردش، به تمامی افرادی که در سرتاسر دنیا هستند، امید و انگیزه ببخشد. در صحنه‌های فیلمبرداری فیلم‌ها و سریال‌ها، فیلمبرداری‌های تبلیغاتی، مراسم‌های کامیک کان، مراسم‌هایی که شخصا حضور می‌یافت و حتی در ویدئوهای شخصی خود در یوتوب، تمام تلاشش را می‌کرد تا به مردم نشان دهد که قادر به انجام چه کارهایی است. اگرچه حتی قد و قامت او کوتاه بود و در زندگی شخصی‌اش والدین او اغلب موارد تعجب می‌کردند که او چگونه می‌تواند بدون هیچ کمکی و تنها با اراده خود دستش را به دستگیره در رسانده و آن را باز کند، ترویر تصمیم گرفت که با همان قد کوتاهش درهای بیشتری را برای خودش و بقیه آدم‌های دنیا باز کند؛ بیشتر از آن چیزی که هر فردی می‌تواند تصور کند. او در طی زندگی کوتاه خود توانست تاثیر بسیار زیادی روی افراد مختلف بگذارد؛ خیلی بیشتر از آن چیزی که خودش می‌دانست و تصور می‌کرد.

زمانی که نوبت به مبارزه‌های شخصی خود ترویر می‌رسید، او یک مبارز بسیار خوب و قهار بود. در طی تمامی این سال‌ها، او با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کرد و در نهایت پیروز هم می‌شد. مبارزه می‌کرد و پیروز می‌شد، مبارزه می‌کرد و برخی اوقات مجبور بود بیش از حد مبارزه کند؛ اما اینبار او پیروز میدان نبود و هر چه مبارزه کرد نتوانست این حقیقت تلخ را کنار بزند.

در طی این مدت زمان اخیر که او با مشکلاتش دست و پنچه نرم می‌کرد، در حالی که توسط خانواده‌اش احاطه شده بود، تعمید گرفت. خانواده او بسیار خوشحال و قدردان بودند از اینکه آنها این زمان را دارند تا در خلوت شخصی خودشان به عزاداری و غم و اندوه بپردازند.

افسردگی و در نهایت خودکشی، مسائل بسیار مهمی هستند. شما هیچوقت متوجه نمی‌شوید که فرد مقابل شما، با چه مسائلی از درون خود در حال مبارزه با آنها بوده است. با یکدیگر مهربان باشید. همیشه این موضوع را در ذهن داشته باشید که هیچوقت برای فردی که نیاز به کمک دارد، دیر نیست و هر زمان که شما به او کمک کنید زمان مناسبی خواهد بود.

سعی کنید به جای اینکه بر سر مزار او گل بیاورید، به یکی از دو موسسه خیریه‌ای که برای ورن ترویر اهمیت بسیار زیادی داشت، (The Starkey Hearing و Best Buddies) کمک‌هایی اهدا کنید. 


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده