// یکشنبه, ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۵

نسخه آیفون بازی Fortnite با موفقیت‌ های زیادی روبرو شده است

سایت Sensor Tower آماری از فروش موفقیت آمیز بازی Fortnite تنها در ماه اول روی آیفون خبر داد.

بازی Fortnite نه تنها برای ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4، پی سی در دسترس است بلکه به تازگی برای سیستم عامل iOS نیز منتشر شده و حال به نظر می‌رسد که این اثر موفقیت‌های زیادی را کسب کرده است. به نقل از وب‌سایت آماری Sensor Tower، نسخه آیفون بازی Fortnite در اولین ماه عرضه‌اش بیش از ۲۵ میلیون دلار فروش داشته است. گفتنی است که این رقم تنها مربوط به نسخه iOS می‌شود و همانطور که می‌دانید بازی قرار است به‌زودی برای پلتفرم‌های اندروید نیز منتشر شود.  سایت مذکور تخمین زده است که تابستان سال جاری با انتشار بازی روی اندروید، Fortnite بیش از ۵۰۰ میلیون فروش خواهد داشت.

بازی Fortnite Mobile کار خود را به طور «تشکیل تیم و دعوت کردن» شروع کرد و پس از آن در ماه آوریل به دست کاربران iPhone و iPad رسید. سایت Sensor Tower اعلام کرد که با اینکه بازی به طور رایگان «Free to Play» در دسترس قرار گرفته است ولی بازیکنان به طور میانگین معادل روزانه ۱ میلیون دلار در بازی خرج می‌کنند. در  عکس پایین می‌توانید جایگاه بازی Fortnite را با توجه به درآمد کسب شده در میان اپلیکیشن‌های دیگر مشاهده کنید.

fortnite

همانطور که در بالا نیز اشاره شد پس از راه‌یابی بازی Fortnite روی Android درآمد بازی به طور چشمگیری شروع به رشد می‌کند. همچنین در آن سو مشخص شد که بازی Fortnite در چین نیز منتشر می‌شود و از آنجا که بخش بزرگی از کاربران چین از دستگاه‌های اندروید استفاده می‌کنند، آینده بسیار درخشانی انتظار آن را می‌کشد. البته گفتنی است که هنوز به طور رسمی مشخص نشده بازی Fortnite روی چه پلتفرمی برای کاربران چینی در دسترس قرار می‌گیرد.

در خبر‌های دیگر مربوط به بازی فورتنایت، چالش‌های جدیدی هم اکنون برای دارندگان Battle Pass در دسترس قرار گرفته است. چالش‌های یاد شده شامل آسیب رساندن به مقدار مشخصی به حریفان و دیگر آیتم‌ها می‌شود. برای اطلاع از تریلرها و خبرهای پیشین میتوانید به صفحه اختصاصی بازی Fortnite در زومجی مراجعه کنید.

نظرات خود را در مورد موفقیت‌های بازی Fortnite با زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده