// یکشنبه, ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

پیروزی در حالت Domination بازی Call Of Duty: WWII به زودی ۷۵ امتیازی خواهد شد

Sledgehammer اعلام کرده است که به زودی حداکثر امتیاز برای برنده شدن در حالت Domination به ۷۵ امتیاز کاهش خواهد یافت.

چندی قبل Sledgehammer به عنوان توسعه‌ دهنده‌ی آخرین شماره از سری بازی‌های Call Of Duty: WWII، در توییتر رسمی خود یک نظرسنجی منتشر کرد و در آن از کاربران سوال کرد که در حالت Domination کدام یک از دو گزینه‌ی ۷۵ امتیاز یا ۱۰۰ امتیاز را به عنوان حداکثر امتیاز مورد نیاز برای پیروزی در هر مسابقه ترجیه می‌دهند. با اینکه گزینه‌ی ۱۰۰ امتیاز در این نظرسنجی پیروز شده بود، با این حال Sledgehammer امروز اعلام کرد که حداکثر امتیاز مورد نیاز این حالت را در بازی به ۷۵ کاهش داده است.

این استودیو در یک بروزرسانی اعلام کرد با وجود اینکه طرفداران از ۱۰۰ امتیازی بودن این بازی‌ها استقبال کرده بودند، اما طی بررسی‌ها و تست‌های انجام شده روی بازی به این نتیجه رسیدیم که ۷۵ امتیاز گزینه‌ی بسیار مناسب‌تری خواهد بود.

Sledgehammer توضیح داد که ۵۰ امتیازی بودن در این حالت بازی باعث خواهد شد که بازیکنان بیشتر تمرکز خود را روی به اتمام رساندن اهداف و ماموریت‌ها بگذارند و از اکشن بازی دوری کنند، در حالی که ۱۰۰ امتیازی بودن این مراحل کاملا عکس این موضوع را در پی خواهد داشت؛ در نتیجه ۷۵ امتیاز می‌تواند تعادل خوبی بین این دو مورد برقرار کند. این تغییر احتمالا در آپدیت‌های بعدی در بازی اعمال شود، اما هنوز تاریخ دقیقی از سوی توسعه دهندگان اعلام نشده است.

بازی Call of Duty: WWII هم اکنون برای کنسول‌های پلی‌ استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان و همچنین پی‌ سی در دسترس است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده