نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۹

افزایش احتمال بازگشت رایان کوگلر برای کارگردانی فیلم Black Panther 2

طبق مصاحبه جدید برادران روسو در تور مطبوعاتی فیلم Infinity War، احتمالا رایان کوگلر برای کارگردانی فیلم Black Panther 2 باز خواهد گشت.

پس از اینکه فیلم Black Panther (بلک پنتر) به پرفروش‌ترین فیلم ابرقهرمانی و پرفروش‌ترین فیلم دنیای سینمایی مارول در آمریکایی شمالی تبدیل شد، مارول در ماه اسفند سال گذشته ساخت دنباله این فیلم را رسما تایید و اعلام کرد. با این حال، جزئیات بیشتری از این فیلم در دسترس نیست و حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، رایان کوگلر که کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه فیلم Black Panther را بر عهده داشته، ممکن است برای کارگردانی دنباله این فیلم بازگردد. در فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) قرار است شاهد بازگشت پادشاه تی‌چالا باشیم و واکاندا قرار است بخش مهمی از اتفاقات این فیلم فوق العاده مورد انتظار را تشکیل بدهد. حال در حاشیه تور مطبوعاتی این فیلم، اطلاعات جدیدی از آینده شخصیت پلنگ سیاه منتشر شده است.

Black Panther

در حال حاضر اطلاعات بسیار کمی از فاز چهارم دنیای سینمایی مارول منتشر شده و مارول استودیو تاکنون ساخت فیلم‌های زیادی را برای فاز بعدی خود تایید نکرده است. همچنین طرفداران نمی‌دانند که فیلم Black Panther 2 (بلک پنتر ۲) قرار است در چه تاریخی اکران شود و در چه زمانی باید شاهد بازگشت این ابرقهرمان محبوب باشند. بازگشت یا عدم بازگشت رایان کوگلر نیز هنوز مشخص نیست؛ اما مارول و والت دیزنی بارها از علاقه خود به ادامه همکاری با او خبر داده‌اند. با این حال، برادران روسو ظاهرا بازگشت کوگلر برای کارگردانی فیلم Black Panther 2 را فاش کرده‌اند. جو روسو در این مصاحبه گفت:

ما در این لحظه به جیمز گان، جان واتس و رایان کوگلر اجازه دادیم که فیلم Avengers: Infinity War را تماشا کنند. 

در واقع جو روسو به این موضوع اشاره دارد که تنها افراد بسیار کمی در حال حاضر فیلم Avengers: Infinity War را تماشا کرده‌اند. البته این موضوع به معنای بازگشت کوگلر برای حضور دنباله فیلم Black Panther نیست؛ اما جو روسو در ادامه توضیح داد که چرا این کارگردان‌ها در این زمان اجازه تماشای فیلم Infinity War را پیدا کرده‌اند. او در ادامه گفت:

بنابراین شما در حال کار روی یک فیلم هستید که خط داستانی فیلم قبلی قرار است روی داستان و روایت فیلم شما تاثیر داشته باشد.

Black Panther

بنابراین هنوز بازگشت کوگلر برای کارگردانی دنباله فیلم Black Panther قطعی نیست اما این مصاحبه نشان می‌دهد که کوگلر حداقل بخشی از این فیلم خواهد بود و در آن حضور خواهد داشت. پیش از این، کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، کوگلر را گزینه اصلی این استودیو برای کارگردانی فیلم Black Panther 2 معرفی کرده بود و به نظر می‌رسد که مارول و دیزنی تمام تلاش خود برای حفظ کوگلر را به‌کار خواهند گرفت. با این حال، انتظار می‌رود که طی ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری در این مورد منتشر شود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده