// یکشنبه, ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۲

معرفی بازی موبایل Original Journey

در Original Journey که یک بازی شوتر دوبعدی است، در نقش یک سرباز برای جلوگیری از انقراض نسل Ato-maها آموزش ببینید و بجنگید.

Original Journey از آن دست بازی‌هایی است که ابتدا برای کامپیوترهای خانگی از طریق استیم منتشر شده و پس از کسب موفقیت راه خود را به پلتفرم‌های موبایل باز کرده است. این بازی توسط استودیو زدپلی (ZPLAY)، استودیوی پرسابقه‌ی چینی روی سیستم عامل‌های اندروید و iOS منتشر شده که با توجه به کنترل‌های نسخه گوشی‌های همراه، تجربه بهتری نسبت به نسخه ویندوز ارائه می‌شود. این بازی یک ترکیب فوق‌العاده از ژانرهای پرطرفدار از جمله پلتفرمر است و در بخش‌های دیگر شاهد اکشن و تیراندازی و حتی دفاع از برج و پایگاه خواهید بود. در این بازی شما یک عضو جدید در یک سپاه بیگانه هستید که به مناطق مختلف نفوذ می‌کنید تا منابع به دست بیاورید و دشمنانتان را از بین ببرید تا بتوانید نژاد Ato-maها را نجات دهید. به عنوان یک سرباز جدید نیروهای Ato-ma، برای کاوش سیاره باید تحت رهبری کاپیتان کالین (Captain Colin)، قهرمان افسانه‌ای بازی کنید. به منظور تغییر سرنوشت سرزمین مادری، باید مهارت‌های خود را بهبود ببخشید، تجهیزات و لباس‌های خود را ارتقا دهید و تمام اسرار پشت این سفر را کشف کنید.

original journey

گیم پلی سرگرم‌کننده بازی شامل مراحل بامزه و پر از شوخی‌ها، سلاح‌ها، موجودات و دشمنان مختلف است. اتفاقات بازی در گوشه‌ای از جهان، در یک سیاره اسرارآمیز به نام سیاره سایه رخ می‌دهد. شاید داستان بازی ساده و خطی به نظر برسد، اما نقطه قوت بازی گیم‌پلی و گان‌پلی (GunPlay) جذاب آن است؛ البته نمی‌توان کتمان کرد که شاهد یک داستان جالب و شگفت‌آور در عین سادگی هستیم.

گیم‌پلی بازی Original Journey آشنا و روان است و با توجه به تعداد بالا کلید‌های روی نمایشگر، این کلیدها در محل مناسبی قرار گرفته‌اند. کنترل‌های بازی مانند بازی‌های پلتفرمر است. در Original Journey می‌توانید با کلید حرکت لمسی شخصیت خود را حرکت بدهید و با پرش به سطح‌های بالاتر یا پایین‌تر، تمامی نقاط هر مرحله را کاوش کنید. در این بازی همچنین می‌توانید سلاح‌های مختلفی را در طول بازی با جمع‌آوری منابع ویژه باز کنید و اسلحه‌خانه خود را تقویت کنید. شلیک این سلاح‌ها به خوبی با یک کلید اختصاصی روی صفحه نمایش انجام می‌شود که می‌توانید آن را به سمت بالا و پایین حرکت دهید تا زاویه شلیک خود را تغییر دهید.

original journey

در هر ماموریت در یک جزیره شناور رها می‌شوید که باید در مقابل حمله دشمن از خود دفاع کنید و برای تکمیل هر مرحله اهداف و موانع خاصی را پشت سر بگذارید. در اینجا است که عنصر دفاع از برج و پایگاه در بازی به کار می‌آید؛ مثلا می‌توانید در اطراف جزیره و جاهایی که فکر می‌کنید سودمند است رگبار قرار دهید و سپس زمانی که دشمنان مشغول از بین بردن این رگبارها هستند، می‌توانید کارشان را تمام کنید.

Original Journey در عین سادگی،
یک اکشن چالش برانگیز است

شاید در ابتدا نمای دو بعدی و طراحی کارتونی این بازی برایتان جذاب نباشد، اما زمانی که متوجه شوید تمام طراحی‌های بازی و گرافیک آن شامل نقشه‌ها، صحنه‌ها، شخصیت‌ها، سلاح‌ها و همه چیز با دست طراحی شده کاملا نظرتان عوض ‌می‌شود. این موضوع واقعا در نوع خود در بازی‌های امروزی نایاب و منحصربه‌فرد است.

original journeyدر Original Journey کشتن دشمنان و جمع‌آوری منابع را می‌آموزید. زمانی که به پایگاه خود بازگردید، ماموریت‌های جانبی بسیاری مانند آزاد کردن سلاح‌ها، لباس‌های جدید، مسابقات تیراندازی با شکارچی پیر و و دو با لاولی (Lovely) برای انجام دادن وجود دارد. همچنین ده‌ها سلاح قابل ارتقا هر یک با سبک منحصربه‌فرد خود تا پایان بازی قابل دسترسی هستند. هر سلاح ویژگی‌های خاص خود را دارد، اما نمی‌توان با یک اسحله تا انتها پیش رفت و ممکن است یک سلاح با شرایط مختلف سازگار نباشد. لباس‌های بازی هم از تنوع خوبی بهره می‌برند و طراحی زیبایی هم دارند. Original Journey در عین سادگی یک اکشن و شوتر با طراحی کار دست است که می‌تواند ساعت‌ها شما را به خود مشغول کند. این بازی بسیار سرگرم‌کننده است و می‌تواند شما را به چالش بکشد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Original Journey


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده