// شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۷

تریلر طنزآمیز بازی God of War با نام Dog of War

شعبه اروپا کمپانی Sony Interactive Entertainment جدیدترین تریلر تبلیغاتی بازی God of War را با حال و هوای طنزآمیز منتشر کرد.

افراد زیادی هستند که پس از عرضه یک بازی بزرگ با انتشار عکس‌ها و حتی تریلر‌های مختلف جنبه طنزآمیز به آن بازی می‌بخشند. بازی God of War که به تازگی منتشر شده است از این موضوع مستثنی نیست، اما با این تفاوت که این بار تریلر طنزآمیز آن به دست ناشر اصلی آن یعنی بخش سرگر‌می های تعاملی سونی (شعبه اروپا) منتشر شده است.

جدیدترین تریلر تبلیغاتی بازی God of War با نام Dog of War یا همان «سگ جنگ» منتشر شده است که در واقع مسئولین ساخت ویدیو تبلیغاتی را نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد فردی که مسئولیت ساخت این تریلر را بر عهده گرفته است در همان لحظه اول گمان کرده است که نام بازی Dog of War است و پس از ساخت تریلر، آن را به مسئولین نشان می‌دهد که در واقع به جای کاراکتر کریتوس شاهد یک بول‌داگ فرانسوی بسیار دوست‌داشتنی هستیم. در انتهای ویدیو وی از همکارانش می‌پرسد که به چه اندازه به نام بازی وابسته هستند و آیا تمایل دارند که نام بازی را به Dog of War تغییر دهند.

گوینده تریلر با توجه به کاراکتر بازی که یک سگ است می‌گوید:

بزرگ‌ترین بازی امسال را دریافت کنید؛ چرا که بهترین دوست انسان‌ها حال به کابوسی برای دشمنان شما تبدیل شده است.

در پایین می‌توانید ویدیو تبلیغاتی بازی God of War را با نام Dog of War تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید. بازی God of War در تاریخ ۲۰ آوریل (۳۱ فروردین) به طور انحصاری برای پلی استیشن 4 منتشر شده است.

دانلود ویدیو از آپارات

در مطلبی دیگر در زومجی می‌توانید ویدیو واکنش احساسی کوری بارلوگ، کارگردان گاد آف وار، به نمرات بازی را تماشا کنید و در آن سو به بررسی بازی God of War از دید سایت‌های معتبر دنیا نیز نگاهی بیندازید و از نمرات آن مطلع شوید. در آن سو در زومجی می‌توانید از بزرگترین تغییرات بازی God of War در مقایسه با نسخه‌های پیشین باخبر شوید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده