نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۳

بازی بتل رویال Darwin Project به یک بازی رایگان تبدیل خواهد شد

استودیو Scavenger اعلام کرد که از امروز بازی بتل رویال Darwin Project به یک بازی رایگان در پی‌سی تبدیل می‌شود و در آینده اطلاعات بیشتری از نسخه کنسولی بازی به اشتراک گذاشته خواهد شد.

سال گذشته استودیو Scavenger بازی چندنفره آنلاین Darwin Project را که ایده‌های جذاب جدیدی را برای سبک پرطرفدار و روبه‌رشد بتل رویال به ارمغان آورد، معرفی کرد و حال در تازه‌ترین اخبار بازی، این استودیو مستقل اعلام کرد که در تلاش است تا با تبدیل بازی Darwin Project به یک بازی رایگان (Free to Play) مخاطبین بیشتری را به بازی جذب کند.

استودیو Scavenger در جریان لایو استریم اخیر خود اظهار داشت که بازی Darwin Project از حالا به صورت رایگان در دسترس کاربران نسخه پی سی خواهد بود و کاربران این نسخه می‌توانند بدون پرداخت مبلغ ۱۴.۹۹ دلار به تجربه بازی اقدام کنند. استودیو Scavenger تصریح کرد که این تغییرات تنها مختص نسخه PC بازی است و زمانی که وب‌سایت IGN از اعمال این تغییرات در نسخه ایکس باکس وان بازی سوال کرد، این استودیو پاسخ داد که به زودی اطلاعات بیشتری از این نسخه را به اشتراک خواهد گذاشت.

Darwin Project

بازیکنانی که پیش از این نسخه کامپیوتر بازی را خریداری کرده‌اند، در تاریخ چهارم اردیبهشت‌ماه (۲۴ آوریل) به صورت خودکار تعدادی آیتم درون بازی دریافت خواهند کرد. علاوه بر این، تعدادی آیتم نمایشی نیز برای بازی معرفی خواهد شد که به گفته استودیو Scavenger اکثریت قریب به اتفاق آن‌ها را می‌توان از طریق پیش‌روی در بازی به دست آورد و تمام این آیتم‌ها صرفا جنبه نمایشی دارند و کاملا اختیاری هستند.

اگر درباره این بازی اطلاع ندارید باید بگوییم که بازیکنان در بازی Darwin Project باید برای آمادگی در برابر عصر یخبندانی قریب‌الوقوع در آزمایش خاصی شرکت کنند. این آزمایش چالشی برای زندانیان محسوب می‌شود و از آنها خواسته می‌شود تا در یک زمین مسابقه با بافت جنگلی پوشیده‌شده از برف و یخبندان تا حد مرگ به مبارزه بپردازند و در سرمای بی‌رحم محیط زنده بمانند.

بازی Darwin Project در حال حاضر از طریق سرویس Xbox Game Preview برای Xbox One و از طریق استیم و به صورت Early Access برای پی‌سی در دسترس است. شما می‌توانید سایر اخبار مرتبط با این بازی را در صفحه اختصاصی آن مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده