نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۱

یونیورسال ساخت فیلم جدید Doom را آغاز کرد

طبق خبری که اخیرا منتشر شده، یونیورسال پیکچرز ساخت و کار روی ریبوت جدیدی از فیلم Doom (رستاخیز) را آغاز کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یونیورسال پیکچرز اعلام کرد در حال ساخت فیلم جدیدی براساس مجموعه بازی‌های ویدیویی بسیار محبوب Doom است. طبق خبری که وب‌سایت اسکرین‌رنت منتشر کرده، نینا برگمن پس از توافق با یونیورسال برای بازی در فیلم Doom قرارداد همکاری امضا کرده است. برگمن با انتشار توییتی در توییتر شخصی خود این خبر را اعلام کرده و گفته است که این فیلم اکنون دارای یک کارگردان است و فیلمبرداری و تولید فیلم نیز ظاهرا قرار است در کشور بلغارستان انجام شود. پیش از این نیز شایعات زیادی مبنی بر ساخت ریبوت جدید فیلم Doom شنیده می‌شد و حال به‌نظر می‌رسد که این شایعات قرار است به واقعیت تبدیل شوند. با این حال، اطلاعات بیشتری از این فیلم از جمله نقش برگمن، زمان اکران و دیگر بازیگران فیلم در دسترس نیست.

DOOM

با این حال، برگمن در توییت دیگری گفته است که ریبوت فیلم Doom فیلمنامه بسیار بهتری نسبت به فیلم قبلی این مجموعه دارد. فیلم Doom در سال ۲۰۰۵ توسط شرکت یونیورسال پیکچرز تولید شد و به‌روی پرده‌های سینما رفت. آندری بارتکویاک کارگردانی این فیلم را بر عهده داشت و وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده وسلی استریک و دیوید کالاهام بود. دواین جانسون نقش اصلی فیلم Doom را بر عهده داشت و کارل اوربان، رزاماند پایک، رزاق ادوتی، دکستر فلچر و ریچارد بریک دیگر بازیگرانی بودند که در این فیلم حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. بودجه ساخت فیلم Doom حدود ۶۰ میلیون دلار اعلام شد؛ اما علاوه بر دریافت نقدهای بسیار ضعیف، این فیلم در گیشه نیز شکست خورد و تنها کمی بیش از ۵۶ میلیون دلار در سراسر جهان فروخت.

در سال ۲۰۱۶، ریبوت بازی Doom منتشر شد و با وجود اینکه داستان پیچیده‌تری نسبت به نسخه‌های قبلی داشت اما تمرکز اصلی این بازی روی مبارزه با شیاطین در سطح سیاره مریخ بود. با اینکه اولین تلاش یونیورسال با شکست همراه بود اما این شرکت ممکن است تصمیم به اقتباسی براساس این نسخه از بازی بگیرد و امیدوار باشد که این بار قسمت جدید فیلم Doom عملکرد بهتری را نسبت به فیلم قبلی در گیشه داشته باشد. پس از اینکه فیلم Rampage (رمپیج) نقدهای نسبتا بهتری را نسبت به بیشتر فیلم‌های اقتباسی از بازی‌های ویدیویی دریافت کرد، جانسون ملقب به راک نیز به انتقاد از مشکلات فیلم Doom پرداخت.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده